Gooi het eruit - topic

ik weet niet of het al bestaat?
maar zoals de titel al zegt
lucht je hart in dit topic
en gooi alles eruit over die vervelende leraar, het vele huiswerk, examens, leren etc. :slightly_smiling_face:

maar dat is een algemeen topic.
ik bedoel met dit topic meer de dingen die met school te hebben en daarop ook gericht zijn (:

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HUISWERK ZEG HAATHAAT.

IK BEN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARIG
heeft niks met school te maken maarja

GEFELICITEEEEEEEEEEERD! :grin:

Het schooljaar is nog amper begonnen en ik maak me nu al best wel zorgu of ik doorga naar volgend jaar AAAARGGHHHHH :confounded:

LDN/FJ UH4L5ES T4EJNFDADJBAWKDBWQ AHjashaahaahahahhaÁKJSJSKABDHAJDSH AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH

kut school

@Excogitation
gefeliciteeeerd :grin:!

lerenlerenleren. om gek van te worden.
hopelijk faal ik deze testweek niet vergeleken met de voorgaande testweken -.-’

@Excogitation gefeliciteerd :’)

AAAAH morgen voortgang vergadering ;c
ik stress 'm echt dood omdat ik deze periode heb gefaald.

@Excogitation, happy birthday (:

BLEEEH, IK STA NU OP HET PUNT OM TE BLIJVEN ZITTEN.

En ik heb geen zin meer om te zorgen dat ik over ga

Ik wil geen beschouwing schrijven morgaaaaaaah!

ARGGG. ik moet nog facking 2 hoofdstukken biologie leren.

Dit word een langeeeeeeeeeeeeeeeeeee slapeloze avondd.

Ik word er zo moe van dat bij HBO alles zogenaamd ‘je eigen verantwoordelijkheid’ is. Dat je zelf beslist of je iets doet of dat je komt en zo niet, dan heb je er alleen jezelf mee. Leugensss.

Áls je es iets niet doet of niet komt, wordt er dikke drama om gemaakt. Wat nou eigen verantwoordelijkheid en zelf weten wat je doet. Als ze willen dat je iets echt doet en altijd komt, maak het dan verplicht met consequenties.

En dan mail ik voor de verandering een keer een leraar van tevoren dat ik er niet ben, nadat hij heeft lopen zeiken dat je moet mailen als je niet komt, krijg ik niks terug.
Wat voor nut heeft mijn mail nou. Net of ze gaan wachten met de les, of dat de les veranderd omdat ik er niet ben.

AAARGH.
begin je een week van te voren aan je testweek.
verneuk je toch nog de helft $#%(*#()($%&

Ik vind dat dit hier ook gewoon in kan.

Edit: Deze zin klinkt raar. Ik bedoel dus dat ik dit topic onnodig vind. :’)

Godverdegodver,ik word gek van dat steeds om 8 uur moeten melden

Mijn klas is benoemd van de slechtste klas van de havo atheneum klassen ;l