Google Play

Hee,

Sinds kort is de Android Market er niet meer, en is hij vervangen door Google Play. Maar ik heb dus op mijn telefoon (HTC Desire Z) nog steeds de Android Market, en hij update hem ook niet ofzo, weet iemand wat het probleem is? Ik wil wel graag Google Play :stuck_out_tongue:

xx

Geen idee, sorry. Bij mij was hij gewoon automatisch veranderd in Google Play.

Bij mij veranderde die ook automatisch. Ik dacht dat mijn Android Market verdwenen was haha.

Haha ja dat was zo stom! Ik had dus NET een nieuwe telefoon, dus ik klik op Android Market. Dan 5min later was die weg, dus ik dacht, fuckfuckfuck ik heb dat nou gedelete!! Maar toen bleek dat ene “Google Play” ook te werken, dat is dus blijkbaar hetzelfde, good to know, heb ik toch niks misdaan :’)

Als je gewoon naar google gaat kan je links bovenin uit verschillende dingen kiezen waaronder ook play. Schrok me rot vanochtend wat ik zag dus de nieuwe angry birds daar staan dus ik dacht oh die is dus voor de computer ik downloaden kon ik hem nergens vinden kijk ik op me telefoon staat die daarop, erg apart haha.

jaa ik ook schrok me kapot :stuck_out_tongue:

Goh. Ik ging net gewoon naar Google en zag daar dat die Play daar er ook bijstaat, en dat ding weet welke telefoon ik heb, en welke apps ik geïnstalleerd heb. Op mijn telefoon klikte ik ooit een keer verkeerd, en zag ik ineens alles wat ik in die laatste tijd had geGoogled, ik weeeet wel dat t verbonden is met Google Account maar toch, ik was verrast en blij dat ik niks schaamtelijks had gegoogled :’)