google friend connect stopt (gfc)

Hee,
Zoals er hier wel meer hebben gelezen dat google friend connect (gfc) stopt, en dat iedereen hun volgers kwijt raakt, is dit waar ?
Hier zijn enkele sites;
http://www.emerce.nl/nieu…e-diensten?utm_source=rss
http://tweakers.net/nieuw…t-en-andere-diensten.html

Kunnen we met z’n allen niet iets doen , om het te stoppen, iedereen raakt hun volgers nu kwijt!
xxxx

Dit is gewoon echt waar. Google doet dit om de zoveel tijd, die stopt met dingen en brengt nieuwe dingen in. Er komt nu iets nieuws, genaamd Google+ waarmee al deze mogelijkheden gekoppeld worden als het goed is, maar k snap er geen bal van…

Google doet dit mede om de strijd met Facebook aan te gaan.

ja ik las dat ook al over google + , ik snap er niets van ik moet al mijn msnleden toevoegen ofzo! :s

wat een stelletje naaiballen.

Google+ is idd gewoon een soort van facebook, alleen dan gelinkt aan alles van google. Vind dat persoonlijk dus niet fijn, houd bepaalde dingen liever gescheiden.

what?

Ik heb al wel eventjes een Google+ account… Maar hou dat ook liever gescheiden met blogspot’s “friend connect”.

Waarmee moeten we dan blogs volgen? Gaat dat dan via google+ ? Ik begrijp er helemaal niets meer van.

Ze hebben een tijdje geleden via dat “elkaar uitnodigen op google+” geprobeerd om iedereen te laten overschakelen. Om Facebook zogezegd te overtreffen, te vervangen. Volgens mij zijn ze daar heel erg in gefaald, want niemand post bij mij updates via Google+, maar nog wel altijd via facebook.

Ik vind het een beetje vreemd, want google friend connect is volgens mij toch wel vrij populair, waarom zetten ze zoiets dan stop?

Zou iedereen dan echt zijn volgers kwijt zijn? Of zou het automatisch overgeschakeld worden naar Google+ …Want het lijkt me sterk dat ze dat zomaar ineens gaan stil leggen zonder boe of ba. Volgens dat artikel in maart 2012 al… Beetje lastig, moesten ze geen rekening houden met de volgers op blogspot.

blogs moet je dan volgen met bloglovin’ ofzo ^

Lijkt me raar als het gaat stoppen? Achja, ben toch net gestopt met mijn blog :stuck_out_tongue:

Je kunt het beste een bloglovin’ account aanmaken en die link op je blog zetten, zodat mensen je gaan volgen met bloglovin’. De meeste bloggers hebben zo’n account!

Ik baal er wel van heb 162 volgens met GFC en wil nu die allemaal wel graag op bloglovin’ hebben! Dus iedereen die mij volgt, volg me met Bloglovin’ aub!

Ik ga mijn lijst ook helemaal af en iedere blog die te volgen is met Bloglovin’ ga ik daar ook weer volgen!

Lozers. ik vind het niet echt tof dat ze stoppen met gfc.
lang leven facebook.

Ik dacht GFC op blogger wel bleef, op de rest niet :slightly_smiling_face:

Dat zou natuurlijk wel ideaal zijn!

Ik hoop zo erg dat het blijft!

Eerlijk gezegd denk ik niet dat alle volgers die je hebt op GFC allemaal ineens weg zijn. Dat zou dat Google ook helemaal geen goede naam geven trouwens. Ik hoop echt dat het blijft! Heb even een vraag gesteld bij dat google vragen forum dus als Google antwoordt, laat ik het hier wel even weten!

okee! :slightly_smiling_face:

Ik ben heel benieuwd!

:’(

En Dikkepeeer, ik hoop echt dat je een positief antwoord krijgt, want ik wil mijn volgers niet kwijt!

Hoe zit dat dan met volgers op je blog? Nu is blogspot gekoppeld aan GFC. Dan verliest iedereen eigenlijk zijn volgers. Ik heb eigenlijk niet zo’n zin in Google+. Ik hoop eigenlijk dat het zo blijft(wel dat GFC een stuk verbetert.

jaa ik vind het ook raar verhaal, waar ergens kan je die mail sturen ? waar staat dat?

Godver, aljeblieft niet zeg.