Google account gehackt? Wat moet ik doen??

Hee meiden

Net valt mij iets op en ik vind het vreselijk eng
Volgens mij is mn account of iets gehackt want ineens zie ik tussen mijn geschiedenis van mijn videos ineens videos verschijnen die ik nooit heb aangeklikt.

Aub iemand wat moet ik doen??!

Ik heb zojuist mijn wachtwoord gewijzigd en mezelf uitgelogd en opnieuw ingelogd. Is r nog meer wat ik hier tegen kan doen. Ik vind het echt super eng :frowning_face:

Misschien ben je ergens vergeten uit te loggen en heeft iemand vervolgens youtube geopend en filmpjes gekeken. Die komen dan in jou geschiedenis te staan. Gebeurd me echt continu :stuck_out_tongue:

Lol nieuwe video filmpjes, super eng :’)

Het betekent wel dat iemand op haar account filmpjes gekeken heeft. En als de TS altijd uitlogt, dus gehackt is.

TS; Wat hiervoor ook al genoemd is, weet je zeker dat je altijd uitlogt? Mijn familie kijkt ook altijd filmpjes op mijn laptop. Maar als jij zeker weet dat je altijd uitlogt, kun je inderdaad gehackt zijn. Hoewel ik betwijfel of iemand de moeite neemt jou te hacken om vervolgens filmpjes te kijken. Wachtwoord wijzigen en klaar.

Ik log nooit in op mn google account op andere pc’s want ik neem mijn laptop vaak mee. Maar ik ben laatste tijd ook niet ergens heen geweest waar ik een pc heb gebruikt dus dat lijkt me sterk.
Ik heb al mijn wachtwoord gewijzigd en uitgelogd maar hetzelfde gebeurd nog steeds. Vind het eecht heel raar :cold_sweat: normaal als iemand anders ook inlogt via een andere pc krijg ik in mijn mailbox een waarschuwing van ‘‘iemand heeft ingelogd via een ander apparaat’’ of dergelijke maar dat kreeg ik ook niet dus ik vind dit wel apart. Gister logde ik ook in op mijn andere google account want ik heb er 2 en daar gebeurde precies hetzelfde. :\

Waarom reageer jij altijd zo lullig op iedereen? :’) is er tijdens nieuwjaar een vuurpijl in je kont blijven hangen ofzo?

Zeker weten dat het je geschiedenis was en niet een aanbeveling? Want op YT (dat gaat nu toch ook via google, bedoel je overigens youtube?) krijg ik ook altijd aanbevelingen en die staan er vaak ook random tussendoor als ik op de homepage kom.

Nee heb echt op geschiedenis geklikt. Ik ga daar altijd heen als ik een liedje wil terugluisteren.

Het klinkt toch echt alsof je ergens ingelogd hebt, raar?

Misschien even de help pagina opzoeken

Ik heb even gekeken en volgens google ben ik alleen ingelogd op windows (mijn laptop dus) en iphone (mijn mobiel)

Ik denk als ik gehacked zou zijn zou ik ook moeten zien dat er iemand anders is ingelogd ergens anders toch ?

^Ja dat zou je moeten zien dan…

Zijn er nog andere videos bekeken sinds je je wachtwoord hebt veranderd?
Als je nog bij andere social media accounts hetzelfde wachtwoord had gebruikt raad ik je aan om die voor de zekerheid ook nog te veranderen.

misschien dat je toch ergens een x niet goed bent uitgelogd. Dat heb ik op school gehad ondanks dat ik uitlogde. Alleen heeft school een systeem waardoor ze er toch in kunnen ofzo.
Ik zal proberen om uit te vinden hoe je overal kunt uitloggen. Ik krijg ook mail als er op een andere device in wordt gelogd. Dit kan je dan blokkeren of melden geloof ik.
Verander nogmaals je wachtwoord in iets wat heeeeel moeilijk is.
Misschien kan je anderes een klantenservice mailen?