Google account doet het niet meer

Hoi,
Ik heb een Google account aangemaakt voor Blogger, ongeveer 2 maanden geleden. Ik heb altijd kunnen inloggen, er ging niks mis etc.
Gisteren was ik YouTube en ik wou een account aanmaken. Er stond dat je ook kon inloggen met je Google account. Dat heb ik dus gedaan, daarna moest ik mijn geboortedatum invullen. Ik vulde niet mijn echte geboortedatum in, maar eentje die er vlak bij ligt. Bv: Ik ben op 2 april 1999 geboren, dan vul ik in: 7 maart 1999.
Ik wou verdergaan maar er stond dat ik te jong was. Ik zuchten en dus maar weer op GS.
Net wou ik inloggen op Blogger met mijn Google account en toen stond er: Je bent te jong om een Google account te hebben.

Printscreen:

http://oi52.tinypic.com/2ahy0xi.jpg

Mijn e-mail is even doorgestreept. Klik op de afbeelding om te vergroten.

Weten jullie hoe je dit kan veranderen? Want genoeg bloggers zijn onder de 16.
Liefs.

Je bent nooit te jong voor een Google account! :grinning_face_with_smiling_eyes:
Ik heb geen idee.

Voor Youtube wel volgens mij…

Voor Youtube ook niet. :3

Ik ben 1 jaar ouder en hij lukt?
Gewoon 1998 invullen :grinning:

Op mijn youtube account staat ook gewoon dat ik 15 ben, en daar heb ik nooit problemen mee gehad. Vaaag, want mijn google account is ook ingesteld op 1996…

ik heb dit ook altijd hoor, terwijl ik een valse leeftijd heb ingevult

echt heel raar, moet dan weer alles opnieuw aanmaken -.-

Ik heb precies hetzelfde!
Ik probeerde het uit te zoeken, en er stond dat je voor een google account minstens 13 moest zijn. Ik ben op 5 november 1997 geboren, en heb dat dus ook ingevuld. Mijn blog is nu verwijderd, en mijn google account zou binnen 29 dagen ook verwijderd worden. Maar bij mijn blog stond:

Zie: ‘Ik kan mijn blog niet op het web vinden. Waar is deze?’

En toen ik op de link klikte kon je via je account alles weer goed regelen of zo. Maar het is echt super vaag. Ik wilde er nog een keertje rustig naar kijken, maar dat lukte tot nu toe niet. Ik vind het nogal ingewikkeld…

Uuuup!