Goodreads

Een paar dagen geleden vond ik de website goodreads en ik vond het gelijk geweldig en ik vind dat dit met jullie gedeeld moet worden. (heb ik heel het forum afgespit en eigenlijk is het bijna nooit genoemd)

Goodreads is een website waar je de boeken die je leest kan beoordelen, bijhouden, een lijst maken met welke boeken je nog wil lezen, welke je nu leest maar je kan ook zien wat jouw vrienden lezen. Deze website maakt lezen leuker omdat je het met mensen kan delen. Daarnaast zijn er ook veel giveaways, je vind makkelijk je nieuwe favoriete boek enzovoort.

Het is echt de moeite waard deze site een keer te bekijken en met nog meer mensen wordt het natuurlijk NOG leuker! Daarnaast ben ik best wel benieuwd wat jullie lezen :slightly_smiling_face:

Deel je username hier als je al een account hebt of er 1 hebt aangemaakt!
Mijne is dreamchaser18! Ben echt benieuwd wat jullie ervan vinden!!!

http://blog.pubslush.com/wp-content/uploads/2012/01/goodreads.jpg

Oh, en daarnaast vind ik het ook heel fijn dat de app voor de mobiel zon barcode scan heeft en vandaag in de boekenwinkel kon ik de boeken die ik misschien wou kopen super makkelijk scannen en binnen een paar seconde reviews van mensen zoals jij en ik lezen en hoeveel sterren hij kreeg enzovoort. SUPER handig!

Ik heb het, maar ik gebruik het bijna nooit meer.

^ Ik in het begin ook niet maar sinds ik het als een app op mijn mobiel heb wel omdat het veel sneller gaat en haast geen werk kost :slightly_smiling_face:

Ik gebruik het al een paar jaar, maar vind het wel lastig om steeds weer al die boeken die ik lees in te voeren, ik lees best veel/snel :stuck_out_tongue: Maar verder is het wel heel tof om te zien wat je allemaal hebt gelezen, en wat ik heel handig vind is dat je boeken als to-read kan markeren! Ik vergeet namelijk altijd echt alle boeken die ik wil lezen :stuck_out_tongue: superhandig dus.

mijn profiel, je mag me altijd toevoegen haha! heb het net aangemaakt, en ga nu eens rond neuzen… ben wel nieuwsgierig!

Ik hoop echt dat nog veel meer mensen het gaan doen want het is echt geweldig :slightly_smiling_face:

is het alleen engels of niet?

Lijkt me wel erg handig.

aah! cool!
ik heb meteeen een account aangemaakt. ^^

dit is mijn profiel add me als je wilt. (:

Ik ben al een tijdje lid, vind het echt super leuk, al weet ik dat ik nooit aan mijn hele to-read lijst toe kom :stuck_out_tongue:

Dit is mijn profiel: klik

Het begon als een engelse site maar er staan ook veel nederlandse boeken in waardoor nederlanders het ook kunnen gebruiken. Mcht er een boek niet in staan die je wel wil lezen of hebt gelezen kan je die altijd aan de database toevoegen :slightly_smiling_face:

up:)

Lezen er eigenlijk veel mensen? Voor mijn gevoel wordt er echt bizar weinig gelezen :stuck_out_tongue:

ik ga ook even een profiel aan maken!
ik hou van dit soort site. :stuck_out_tongue:

Leuk! Vertel je username als je hem hebt aangemaakt :slightly_smiling_face:

Jammer dat de site in het Engels is …

^ Dat wel maar aangezien er veel (zoiezo alle bekende) nederlandse boeken op staan is het voor ons ook heel leuk :slightly_smiling_face: Daarnaast weet iedereen wel de standaard engelse woorden zoals my books, to read, currently reading wel toch? :slightly_smiling_face:

Heb je hem al aangemaakt :slightly_smiling_face:?

Het valt me wel op dat nu ik het bij hou ik veel meer lees haha