Good Christian Bitches(serie)

http://www.net5.nl/programmas/good-christian-bitches

Nieuwe serie bij Net5 vanaf maandag 16 juli

De man van Amanda Vaughn overlijdt na een ongeluk en door zijn toedoen worden al Amanda’s bezittingen afgenomen. De weduwe trekt noodgedwongen bij haar moeder in, in Texas. Haar steenrijke moeder is blij dat Amanda terugkomt, maar alle oude schoolgenoten van Amanda denken hier anders over. Wanneer blijkt dat hun mannen ook nog eens bijzonder gecharmeerd blijken te zijn van Amanda, zweren ze wraak.

Gaan jullie kijken??? Ik wel!

Ik ga ook kijken, haha!

Het lijkt me eerlijk gezegd echt een slechte serie en het is niet voor niks na één seizoen opgehouden :’)

Hahaha, ik dacht dat het nieuw was? :’)

super slechte serie, geen woorden voor.

Ken ik niet, maar het ziet er niet echt geweldig uit.

haha ik ook, had er nog nooit eerder van gehoord

Haha die lijkt me écht leuk!

De serie heeft in Amerika al gedraaid. Heeft op 4 maart de season première gehad, en is op 11 mei na 10 afleveringen gecanceled.

En dat begrijp ik wel. Ik keek er best wel naar uit. Maar de serie bleek een enorme tegenvaller.

Begrijp ook totaal niet waarom Net5 een serie uit gaat zenden die maar 10 afleveringen heeft gehad.

Alleen al na 't voorstukje, wilde ik het zien :'D

Dat had ik ook. Werd helemaal blij van de promo. Maar daar kom je heel hard van terug. De serie duurt 10 afleveringen, maar het zijn 10 afleveringen te veel. Ik heb in lange tijd niet zó’n slechte serie gezien!

Hahaha ik ook, maar ik denk toch niet dat ik hetga volgen ofzo (:

Oh jammer ik had iets anders gehoopt toen ik die titrl las, ik hooptr op een serie met allemelaal meiden die op een christelijke school zaten en heel veel concurrentievwas enzo, bitchfights geroddel enzo xd maar helaas

Ik heb al 3 afleveringen gezien! Bij de eerste afl, dacht ik wel echt wtf is dit. Maar als je er een paar hebt gezien is het echt leuk!

Na de promo hoefde ik het al niet meer te zien.

Ik vond de aflevering niet zo.

een hele slechte serie ooit.

Ik was gisteren best enthousiast. Maar ik kon mijn kop niet echt bij de serie houden. Een beetje saai… ik had toch wel gehoopt dat het wat meer Desperate Housewivescahtig was :confused:

Ja dat had ik dus ook.

Faalserie :") Ik had online een paar afleveringen gekeken maar er is niks aan.