Goochelen

Mijn verloofde is een proffesioneel goochelaar. Buitenland/binnenland, hij heeft ook deelgenomen aan de nieuwe Uri Geller. Maar dat verder terzijde. Nu treden we regelmatig op, en krijgen we veel positieve reacties. En dat willen we graag zo houden.
Bij deze zou ik jullie graag 1 vraag willen stellen, en hoop ik op een eerlijk antwoord.

Wanneer geeft een goochelaar je een ‘‘WOW’’ gevoel?
Denk aan, sfeer, stijl van het goochelen etc.

Alvast bedankt.
~GothFairy

ik krijg een WOW gevoel als ik iets zie waar ik niet van snap en denk faacccckkk dat kan niet bestaan.

sfeer: spannend niet te overdreven
stijl: gewoon eigen stijl van een goochelaar…

Dank je! Meer meningen misschien?

Als er geen fails gebeuren tijdens de show. De laatste keer dat ik naar een optreden ging (Chistian Farla) deed de goochelaar per ongeluk een fout waardoor iedereen hem uit ging lachen.

Ik heb je op hyves n_n

Als hij echt goede trucs doen die niet misgaan, waarvan je denkt: hoe doet hij dat?!

Of je moet doen alsof de fout bij je act hoort. Om de boel nog te redden.

Dat deed hij niet. Hij ging zich schamen en dat merkte iedereen gelijk op XD

haha, fail.

Ik krijg echt een ‘‘wow’’-gevoel als ik een truc zie waarbij ik zoiets heb van ‘‘dit kan gewoon niet, hier kan ik geen enkele manier bij verzinnen waarmee dit te verklaren valt’’. Verder vind ik het echt heel erg irritant als een goochelaar allerlei domme woorden/termen gebruikt (denk: abracadabra enzovoort) of met een nep-accent praat. En verder hou ik van originele goocheltrucs, ik bedoel, het konijn uit de hoed kent iedereen nou wel.

shocking dingen, geen fouten maken of inderdaad wat hier boven staat.

Niet onaardig ofzo, maar jij was toch die vriendin van Vincent van Uri Geller?

Klopt.

En alvast bedankt voor de reacties! Gaan we zeker wat mee doen. Altijd leuk om reacties van mensen te horen!