Goochelaar doodt per ongeluk assistente

Ik wilde dit met jullie delen. Echt eng en sneu :confused:

http://www.youtube.com/watch?v=-BSazIg-b-c

SCHOKKEND!

Zou dit echt zijn?

Jakkie.

Wtf? Is dat serieus echt? :astonished:

Het stond in de krant… het is nieuws van een paar weken geleden, maar alsnog :confused:

nu kan ik niet meer slapen. :frowning_face:

Vooral naar om te zien, als ze heel veel beweegt met haar handen, om het duidelijk te maken…

Wow echt zielig

Ik ook niet. :frowning_face:

Bah.

En als ze met haar handen ‘‘wappert’’ denkt het publiek natuurlijk dat het voor de show is :frowning_face: Echt zielig

Nee, laat maar. Ik wil het niet weten :’(

Damn wat vreselijk! En je ziet dat hoofd van wat de pop moest zijn er dan ook zo uitvliegen als ze dat doosje openen :astonished:

Zo ver heb ik hem niet afgekeken, toen ze gingen inzoemen op haar hoofd, heb ik weggeklikt. bah bah.

Oh en wat er gebeurt, je ziet een goocheltruc, en dan heb je toch zo’n doos en die wordt doormidden gezaagd, nou bij de benen was het wel gelukt, maar toen had je het hoofd, en er was iets niet goed gegaan dus het was geen pop maar de echte vrouw die dus werd gezaagd, en dan zie je haar arm zo heel snel bewegen en wapperen want ze kan niet schreeuwen want ze had zo’n iets om haar mond heen enzo :astonished:

O god, wat erg :astonished:

iel oke dat klinkt echt heel eng en ik ben dus alleen thuis dus ik ga dat nu écht écht écht niet kijken haha
ik kijk het morgen (:

o had ik dit maar nooit gekeken

het is niet echt schokkend hoor, niet dat je veel bloed ziet enzo, maar ik heb het geluid ook uitstaan dus het is niet bepaald ‘eng’ maar het is natuurlijk wel triest dat het gebeurd is