Gone ~ Michael Grant

Fans meld je :wink:

Weet iemand of de reeks verfilmt gaat worden, ik hoop het zo.

On July 30, 2013, at 12:29 PM, Michael Grant teased his followers on Twitter stating that he would have an announcement for all GONE fans. “ALERT to all GONE fans: In an hour I will have an announcement I think you’ll like.” Then, at 1:30 PM on the same day, he tweeted a message in four parts, which said: “To all GONE fans: Sony Pictures TV @SPTV has agreed to acquire TV rights to GONE. Does not yet mean we have a TV series. But… It means we have one hell of a good shot at a series. @SPTV is responsible for the great BREAKING BAD. Also involved w/ LOST. We have all wanted this. I promise you I’ll stay involved and if we get a series it will be something you’re proud of. I hope you’ll show your appreciation by following @SPTV. Let them know you’re out there. Fingers crossed people. Michael Grant.”

Ik vond de serie best gaaf, en heel apart.

Ik vond het op zich wel leuke boeken, maar ik vind het erg jammer dat geweld er een grote rol in speelde. Als ik het goed heb zijn er nog geen plannen voor een film/tv serie, maar Michael Grant had hier weleens een grap over gemaakt op twitter.

Er zijn plannen voor een tv serie van Gone en een verfilming van BZRK. Voor Gone konden ze alleen niet de schrijfer die Michael Grant wilde niet krijgen. Dus het duurt nog langer dan gepland. Hopelijk is hij er binnen een paar jaar :slightly_smiling_face:

Ik hoop echt dat er een tv serie komt zoals jullie zeggen! Ik vind het echt hele gave boeken. Ik hoop wel dat als er een tv serie komt, dat ze dan acteurs/actrices uitzoeken die ook werkelijk 12 tot 15 lijken.

Ik vond het begin van de serie heel goed, maar vanaf deel 3 vond ik echt te veel verhalen door elkaar heen lopen en ben ik gestopt.

Btw: in de topictitel staat Micheal, dat moet Michael zijn. :stuck_out_tongue:

Coole serie maar idd heel gewelddadig, als je dat gaat verfilmen zou het moeilijk worden om het voor kinderen geschikt te houden.

Excuse, ja je hebt gelijk het werd een beetje rommelig.

Klinkt misschien luguber, maar ik vind het juist heel gaaf dat het zo gewelddadig is. Sowieso moet het voor een oudere leeftijdsclasse zijn omdat het normaal niet erg logisch is dat in een boek allemaal kinderen van 14/15 gaan neuken. No offence.

Wel slim van die kringloopwinkel! Ja ik had ze doorgestuurd gekregen van een meisje hier op girlscene en heb ze dus gewoon gedownload op mijn tablet, ook superfijn!