Golvend&krullend haar!!

Heey!
ik zit met een probleem!
ik ben 13 jaar oud en heb zwart bruin haar best wel lang!
ik heb krullen en ook wel wat golven erin! ^- ^
maar ik heb het nooit bij me zelf mooi gevonden ik voel me er echt
niet lekker bij met krullen als ik naar de spiegel kijk dan vindt ik het echt
super lelijk en als ik het met de stijltang stijl zeg maar
dan vindt ik me zelf veel mooier en dan met krullen voel ik me heel onzeker!
ik ben er altijd heel lang bezig om het zeg maar in model te brengen
ik heb heel veel geld uitgegeven aan mouse en gel of de zogenaamde wet look gel van garnier die je haar een nat effect geeft,
ja het helpt maar over een uur begint het te pluizen het wordt er nog dikker van!
ik werdt er echt gek van meiden met stijl haar was ik heel jaloers op!
dus ik stijlde elkeweek mijn haar mijn moeder vondt het belachelijk en zij dat ik prachtig haar had maarja ik vindt het gewoon heel lelijk bij me mijn moeder begrijpt maar niet dat ik me daardoor onzeker en lelijk voel!
dus vorig jaar stijlde ik het en ja het was wel wat kapot aangegaan en in de zomervakantie deed ik het niet wantja dan zit ik toch thuis en alleen mijn moeder kan het dan zien dus mijn haar kwam weer bij toen de scholen weer begonnen waren begon ik weer met stijlen!
me moeder kon het echt niet hebben dat ik mijn haar steeds stijlde dus ze ging een heel verhaal lullen over je haar gaat dood enz
okee ze heeft gelijk en ik heb besloten om het ook niet meer te doen!
maar ik kan het gewoon niet ik wil met stijl haar naar school gaan!
maar als ik nu verder ga met stijlen hou ik geen haar meer over
en ik wil geen permanent stijl dat maakt je haar echt kapot en een meisje had het gedaan en de resultaat vond ik nou niet bepaald mooi!
dusja dit was het dan ja sorry dat ik er zo’n lang verhaal van heb gemaakt!
maar ik moest het gewoon even kwijt! (;
wat moet ik nu doen is er toch een haar product wat echt een wonderimiddel tegen krullen is ?
nou ja tips zijn welkom!
x

Straighten XD

Dan gebruik je producten om je haar beter te maken, repair &care shampoo enz.
En dan toch stijlen.

Althans, dat is de makkelijkste oplossing I guess.

Ja ik weet het maar ik geloof niet in die repair haar producten! :stuck_out_tongue:
aagh jaa ik weet echt niet wat ik met dit haar moet waarom
ben ik toch geboren met dit haar echt zo lelijk !
ooh meiden die stijl haar hebben wees blij…

Foto? Want ik heb het idee dat je haar echt zo lelijk niet is.

Olijfolie :slightly_smiling_face:

wat doet olijf olie?

Ik heb ook krullen hoor, en ik stijl mijn haar elke dag.
Ik gebruik repair&care producten en het helpt gewoon.

Ik denk dat als die producten allemaal niet zouden helpen ze niet zo goed verkocht zouden worden hoor :’)

krullen zijn the best! jeeeeeee

Je hebt trouwens ook van die producten die je haar wat minder krullerig maken, alleen die heb ik zelf nog nooit geprobeerd omdat ik gelijk met een stijltang aan de gang ben gegaan n.n

als je krullen hebt wil je stijl
als je stijl hebt wil je krullen.

ik zou niet weten wat je moet doen!
sorry =]

weetjewat, als ik mijn haar nou eraf scheer en plak het op jouw hoofd en jij jouw haar eraf scheert en het op mijn hooft plakt , dan heb ik eindelijk mijn krullen en jij eindelijk jouw stijl haar, ik denk dat dat de beste oplossing is, anders weet ik het ook niet

:grinning_face_with_smiling_eyes:

krullen zijn super mooi, geen idee waarom je dat zou gaan stijlen

krullen zijn uber mooi

Ik heb zelf kroeshaar met krullen, waardoor het echt een BOEM effect wordt als ik er niets aan doe. Het is leuk om het af en toe te stijlen, maar het is heel slecht voor je haar. Dus je moet gewoon een beetje ontdekken hoe je krullen er ook leuk uit kunnen zien, en ermee dealen. Veel mensen met stijl haar zijn jaloers op je mooie krullen!
Bij mij werkt syoss shampoo heel goed. En omdat mijn haar heel droog is, was ik mijn conditioner meestal niet uit waardoor het heel leuk gaat krullen.
Je kunt ook advies vragen bij de kapper, over hoe je je haar het best kunt verzorgen?
Succes!

je kan het gewoon stijlen zolang je je haar goed verzorgt (en geloof me dat over je haar gaat vanzelf wel weer over (over het onzeker voelen enz.) je moet echt 2x per week ong een repair masker in je haar doen, laat die intrekken met een handdoek het liefst 1 die warm uit de magnetron komt (wel nat dan he) en gebruik voor het stylen serum gliss kur heeft hele goede.

zo’n flesje kost ong 8 euro maar je hebt echt maar heel weinig nodig :slightly_smiling_face:
en investeer in een goede stijltang, babyliss is een goed merk maar je kan ook in een kapsalon een stijltang kopen (is wel duur).

maar ik heb zelf hetzelfde haar en heb het 2 jaar lang gestijled en nu nog steeds wel maar get wordt steeds minder omdat het me ook steeds minder boeid :slightly_smiling_face:
dus het komt vast ook nog wel goed met je onzekerheid :wink:

Ah, ik herken je verhaal heel erg! Ik heb dikke krullen en heb het tot m’n 15e of zo met een passie gehaat, maar nu heb ik de juiste producten gevonden (:

Ik heb een soort creme gekocht bij de kapper

http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:_D7zKG7TolrCnM:http://www.goldwell-northamerica.com/site/images/callouts/products/Styling_Curl_MoveControlCurlPutty.jpg&t=1

Is niet goedkoop, maar dan heb je ook wat! Na het douchen dat spul er in (niet te zuinig zijn) en dan kun je volgende doen;

• in een knot doen, slapen, volgende dag gel in de puntjes (tegen pluizen)
  • gel er bij, en dan met een diffuserkop föhnen (alleen is föhnen ook niet zo best voor je haar)

Die crème zorgt er dus voor dat je krullen meer samenhangen = minder pluis, en dan gel in de puntjes voor nog meer antipluis xD Als je gaat fietsen/sporten, een knot in je haar, dan gaat het van de actie ook niet pluizen.

Je haar elke dag stijlen is echt wel slecht… Af en toe stijlen met goede verzorging kan, maar elke dag…? Vooral als je dik haar hebt, kun je niet elk haartje optimaal beschermen, dan ‘‘hoopt’’ de schade zich op en zit je binnen een jaar met dood haar xD

Misschien kan je naar een speciale ‘haarzaak’ gaan waar ze je advies kunnen geven. Het is nogal lastig voor ons om zomaar te zeggen welk product je moet gebruiken, want ieder haar is nou eenmaal anders, voor de een werkt dat product fantastisch terwijl het voor de ander niks doet, snapje?
En het is meestal toch wat producten uitproberen wat je het fijnst vind etc.
Ik zelf heb krullen maar ik stijl het ook (bijna) altijd, maar dan zodat er toch nog wat slag/krul inzit. Verder gebruik ik geen beschermend product tegen het stijlen. Verder heb ik iets van Zwartzkopf, curl around heet het? naja ik weet het niet zeker meer maar dat is een creme, ik zelf houd ervan om creme’s in mijn haar te smeren dan wordt het naar mijn gevoel minder pluizig en gladder.
Maar je hebt van alles, sprays, mouse, creme, het is gewoon een kwestie van uitproberen wat je fijn vind!