Golvend haar

Ik heb een golvend lang haar. En moet weer eens naar de kapper. Als ik het kort knip dan gaat het helemaal krullen en ziet er niet uit, dus ik wil het lang houden. En het moet een beetje simpel zijn, maar toch wil ik iets anders. Een pony is niet zo’n goed idee, want die moet ik dan stijlen en ik moet ook door regen enzo naar school

Wie heeft ideeën?
xx

Heb je misschien een foto van je haar? :slightly_smiling_face:

http://i41.tinypic.com/161l5oj.jpg

zoiets, wel wat oudere foto, is nu iets langer, maar had geen andere ;$

Misschien wat laagjes? Of een ander kleurtje! :slightly_smiling_face:

Gewoon zo laten? En dan af en toe leuk vlechten ofzo. Ik vind je haar wel mooi, zou er geen specifiek model in laten knippen.

Kleuren mag niet van m’n moeder, of ik moet het zelf betalen, en uitgroei zie je héél snel met mijn haarkleur, dus dat wordt hm niet ;p

een pony zal wel kunnen hoor

Hmmm oke! Misschien dat je dan aan de kapper kan vragen wat jou zou staan, aangezien hij/zij ook je gezicht kan zien. :’)

Ja, maar mijn gezicht zag er echt dom uit op die foto ;$

Nee, want dan gaat mijn haar krullen en ik kan het moeilijk stijlen op school ;s

.

Mijn haar gaat ook enorm krullen als ik het korter laat knippen en een pony is dus inderdaad geen mogelijkheid. Ik heb het altijd in lagen, zodat het van onder wat minder zwaar is en het van boven wat meer volume krijgt. Anders zou het van boven nogal stijlloos naar beneden hangen.

Ik denk dat ik dan ook laagjes laat knippen. Ik had telkens lange laagjes maar dan zag je bijna geen verschil ;s

Ik zou het ook in laagjes knippen als ik jou was.

Wauw ik vind dat je prachtig haar hebt, alleen zou ik er wel wat laagjes in laten knippen. En dan niet alleen laagjes in de “breedte” maar ook dat je de voorkant wat korter laat knippen dan de achterkant zegmaar, dat het als het ware een beetje schuin naar achter loopt.

Oke ik kan echt te slecht uitleggen, maar het is heel logisch haha.

Ik heb ook zulk soort haar, alleen iets minder krullen en een andere kleur:P
Zelf heb ik het in laagjes en ik varieer tussen korte en lange. :slightly_smiling_face:
Maar het belangrijkste is voor mij dat ik dan nog wel een staart in kan :angel:

Laagjes knippen, en het in een punt knippen ipv recht?

Ik zou er lekker veel laagjes in laten knippen en voor een schuine pony doen of een rechte- of zijscheiding. Je kunt je haar dan wat losser dragen, messy vlechtjes/staart :slightly_smiling_face:
Ik ben jaloers op je haar… Mijn haar is stijl en hier en daar een slag…