goldmember op hyves?

Ik wist even niet waar ik dit moest posten maar wat is dat precies, goldmember? Ik kan deze maand geen foto’s of video’s meer plaatsen op hyves dus ik ging even kijken omdat je dan meer ruimte hebt. Er staat dat je 6 euro betaald voor een maand en nergens aan vast zit, of lees ik ergens overheen? niet dat ik dadelijk heel veel moet betalen. En ik heb een abonnement dus als ik dat sms gaat er dan 6 euro van mijn tegoed af of gaat dat buiten mijn abonnement? Ik hoop dat jullie het een beetje snappen :slightly_smiling_face:

Geen idee, up.

Dat gaat buiten je abonnement eraf. verder weet ik het niet

ik heb dat ooit een maand gedaan, het liep gewoon af en werd niet automatisch verlengd. Dat is wel al 2 jaar terug dus ik zou de voorwaarden toch maar even goed lezen, je weet nooit :wink: Ik geloof dat ik via ideal heb betaald toen, dus hoe dat via je abbo gaat weet ik niet

oke dankje, scheelt dat veel in foto’s en video’s plaatsen met de ruimte? En als ik er nu dan foto’s op zet dan blijven die toch de volgende maand ook gewoon staan als het goldmember is afgelopen?

ik heb het laatst gehad
het is echt dik waardeloos ze beloven veel meer dan dat je werkelijk krijgt.

maar je zit in elk geval nergens aan vast!
maar het is toch 5 euro btw?

xMNQ: wat krijg je niet dan? want nu ga ik twijfelen haha, maar bedoel je dus dat ik dadelijk 11 euro kwijt ben? en kunnen mensen dan ook zien dat ik hun hyves bekijk enzo want dat is niet de bedoeling :stuck_out_tongue:

je kan niet zien wie je bekijkt
je kan alleen zien wie je bekijkt als diegene dat heeft aanstaan dat zijn er waarschijnlijk maar 1 op de 30 ofzo.
je kan niet bij anderen kijken wie het bekeek, terwijl dat er wel staat.
nee geen elf euro, maar het is geloof ik 5 euro per maand ik had namelijk 3 maanden voor 10 euro en dan met een wallie kaart.
ik weet niet of dat van die foto’s niet kan zoveel foto’s zet ik er namelijk niet op xd

succes!

oke, ja van dat bekijken vind ik juist fijn eigenlijk :slightly_smiling_face:
maar weet iemand of de foto’s er de volgende maand nog gewoon op blijven staan als het verlopen is? want dan ga ik me even aanmelden voor goldmember!

ik vind het leuke van hyves dat je iedereen kan bekijken enzo zonder dat ze het weten, en dan gaan ze weer zoiets als gold member verzinnen. zo gaat het leuke er wel af hoor

MDBABY: ja klopt vind ik dus ook want ik kijk nogal is wat rond haha, maar ik wil het om de foto’s er op te zetten zodat iedereen ze ook heeft (zijn er heel veel door 'n uitstapje) maar de foto’s blijven die er nou op staan als het goldmember is verlopen of niet?

die foto blijven er denk ik gewoon opstaan… maar met zekerheid zou ik he niet kunnen zegen! staat het niet bij voorwaarden ofzo?

upje…

Hoeveel foto’s zijn het dan? 1000? Ik heb ook meer dan 250 foto’s in 1 map staan (toevallig allemaal paardenfoto’s) en volgens mij zit alles nog lang niet vol.

Ik ben overgestapt op facebook
daar is het ook minder vreemd om op een onbekend iemand te reageren omdat je niet helemaal naar diegenes pagina hoeft te gaan om een reactie achter te laten.

ik heb een maand goldmember gekregen van een vriend, maar je kan gewoon een wallie kopen van 10 euro en dan ben je het 3 maand, en zit je nergens aan vast.

Waarom klinkt dat zo droog xD?

Geen idee?

je kan instellen dat als je op iemands profiel zit, dat diegene dat niet kan zien hoor! xd
en volgens mij staat dat automatisch al uit.