GoldenDays Photography

Omdat ik graag wat wil leren over Fotografie, lijkt het me wel een goed idee om ze te laten beoordelen door mensen die beter zijn dan mij. Zodat ik nog heel wat kan verbeteren. Ik beloof om zeker iets met de kritiek te doen, zodra hij opbouwend is.
Ik waarschuw je ervoor dat het misschien niet hele goede foto’s zijn, maar ik ben nog maar 13 jaar & wil steeds beter worden in fotograferen. Dus ze zullen nu nog niet heel geweldig zijn.

Hier alvast een first impression:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
De eerste 3 foto’s zijn in winterse sferen (misschien komen ze je een beetje bekend voor, ik had in december een ander account hier waar ik winterfoto’s mee postte, maar daar kon ik niet meer op inloggen op de een of andere manier) ;
1)

~ winterlicht verlicht een paaltje
2)

~ winterse foto van dieren voetstappen
3)

~ Iets geoefend met scherpte/onscherpte ; ijspegels scherpgesteld, achtergrond onscherp gemaakt. (met camera, niet bewerkt)

je onderwerpen zijn wel een béetje standaard…
maar verder zijn je foto’s wel scherp!

Ik vind eigenlijk alleen de laatste mooi.

Ik vind ze allemaal niet echt mooi.

Bewerk je je foto’s ook wel eens? anders zou je daar eens mee moeten gaan oefenen, dat kan je foto’s een heel stuk verbeteren.

Een tip voor die laatste foto, die had ik van de zijkant genomen. Zodat je alle ijspegels achter elkaar ziet dan heeft de scherptediepte een veel mooier effect, omdat je dan de ijspegels steeds waziger ziet worden.

Succes!

*beter dan ik
sorry daar ergerde ik me even aan.
Maar verder best mooie foto’s, niet heel bijzonder. Die met de ijspegels, maar dat is al gezegd, is inderdaad een beetje van de verkeerde kant genomen en hij is heel donker.

De ijspegels foto’s heb ik van verschillende kanten, zal eens kijken of ik er ook een van het perspectief kan vinden wat jullie mooi vinden.
& ik bewerk, maar aan deze foto’s heb ik dat juist niet gedaan.

http://img407.imageshack.us/img407/7909/21068144.jpg

bedoelen jullie dit met die tip?
zo nee, dan heb ik er geen foto mee gemaakt en zal ik dat in de toekomst WEL gaan doen