Gold foil graphic maken!

Hi allemaal!

Ik weet dat er op Girlscene heel veel getalenteerde meiden en jongens zitten die ontzettend mooie graphics en dergelijken kunnen maken.

Ik vroeg me af of er iemand is die voor mij een mooie graphic zou kunnen maken die ik in mijn blog kan verwerken.

Het gaat om de vorm van een buffalo skull, en dan gemaakt van gold foil (een soort bladgoud look). Ik heb voorbeeldjes, maar ik kan ze hier helaas niet uploaden via mijn iPhone.

Zou je dit kunnen, laat het me dan even weten! Ik ben heel benieuwd en zou het echt geweldig vinden als iemand iets moois voor me kan maken.

Heel veel liefs, Lindsey

Bedoel je dan zoiets als dit?

Met geometrische vormen, of echt een silhouet, of alleen een omlijning?

Meer het silhouet, maar het liefst wel met een klein beetje structuur erin! En dan wat in jouw voorbeeld zwart is, in gold foil! :slightly_smiling_face:

Ik heb even iets geprobeerd maar ik kan nergens een afbeelding van gold foil vinden die gewoon gebruikt mag worden, heb jij er misschien zelf een?

Oh het maakt niet zo veel uit of het eentje is die wel of niet gebruikt mag worden, dat komt uiteindelijk wel goed!

upje :slightly_smiling_face:

Het is meer om te kijken of het in de stijl van de rest van mijn site past, ik launch de site pas op 1 juli. En ik ben gewoon benieuwd wat andere mensen kunnen maken, als het iets heel moois is zou ik gewoon de rechten en dergelijken uitzoeken en iedereen vermelden op mijn site of kopen (whatever is needed).

Als het goed is niet :’)

Haha, inderdaad. Hier en daar heb ik er ooit eens eentje gespot op het forum. Ik dacht “stel dat er een getalenteerde jongen is die dit leest, laat ik ook gewoon jongens aanspreken”, you’ll never know haha.