Going to Keulen!

Hallo meiden!
Over 2 weken gaan we met school naar Keulen. Ik vroeg me af of iemand nog leuke tips had om heen te gaan qua winkels/terrasjes etc. En hoe is de stad zelf enzo?
De topics die er al waren, waren erg oud… Vandaar dat ik een nieuwe aan maak. Als er nog wel topics over zijn, hoor ik het wel!
Alvast bedankt!

Dunkin’ Donuts! :grinning:

eens. Dat is echt zoo zo lekker!

kben er al vaak geweest maarjah zoveel uitleg kan ik niet geven eignlijk

Ik ben er een paar maanden geleden een dagje met school geweest. Je zou eens in de dom binnen kunnen lopen, is wel mooi om een keer gezien te hebben, het is echt heel groot ook. & er zit een starbucks! :grinning: Daar moet je echt naartoe, echt heel leuk, je kunt daar heel gezellig zitten!
En als ik het me goed herinner zit Lush er ook, en de H&M, McDonald’s…

GinaTricot, zit alleen in Duisland en Scandinavië. En ik vind het wel een leuke winkel :slightly_smiling_face:

GinaTricot is wel een leuke winkel!!

Ik ben een jaar of 4 geleden naar Keulen geweest. Ik vond het er wel gezellig, maar niet WAUW om te shoppen of zo. Je hebt er een lange winkelstraat met alle bekende winkels (H&M, Zara, New Yorker, …). Verder heb je er het Hard Rock Café en een beetje verder een hele grote gitaarwinkel, wat wel de moeite is om te doen als je van gitaren houdt. En als ik me niet vergis heb je er ook een Virgin Megastore.