GoFun?

Hoooi,

Ik wil dit jaar met een groep vriendinnen naar Albufeira op examenreis. Nu zijn we vorig jaar met Beachmasters weg geweest en dat beviel erg goed. Maar nu zagen we dat GoFun voor dezelfde vakantie ruim 150 euro goedkoper is!
Nu vragen wij ons een beetje af, hoe dat kan, of we niet terplaatse nog bij moeten betalen ofzo. Dus heeft iemand ervaring met GoFun?

Liefs!

Ik heb ervaring met GoFun.

Vorig jaar een reis geboekt naar Turkije, was ook een stuk goedkoper!
Toen we in het hotel,appartement aankwamen was het gewoon volgboekt!!
Ze zeiden dat we maar een ander hotel moesten gaan zoeken…
Ik ben helemaal boos geworden en uiteindelijk weten te regelen dat ik een hotel voor 3 dagen kreeg en daarna 15 dagen terug in het appartement wat we geboekt hadden met gratis airco…

Wat blijkt nu, naar wat dingen op internet te hebben gelezen, ze boeken gewoon alles over elkaar heen… :S

Geen ervaring mee, upje voor jou.

Nog meer mensen?

Ik weet wel dat GoFun een handelsnaam van Corendon is en over Corendon zijn veel klachten.
Ik moet er wel bij zeggen dat ze wel de meeste klachten oplossen trouwens. Maar als je op vakantie bent en je kan je hotel niet in, dan is dat heel vervelend.

maar dat overboeken is bij alle organisaties, dat hoor je echt supervaak.
Ik vond gofun prima, ben afgelopen jaar met hun op vakantie geweest, naar de jongerencamping in frankrijk geen problemen gehad. je moet ter plekke betalen voor activiteiten maar dat is volgensmij bij alle organisaties. als je ergens niet aan mee wil doen betaal je niet… simpel.

ik ben met gofun naar Lloret de mar geweest.
alles top geregeld, niks geen problemen, leuke reisleiding etc!
je kunt prima op gofun vertrouwen en het is nog goedkoper ook!

Inderdaad… Ik heb verder geen ervaring met deze organisatie, maar je kan ook net pech gehad hebben als je overboekt bent!