Goffertpark

28 juni staan de Red Hot Chili Peppers in het Goffertpark in Nijmegen en mijn vriend en ik gaan er naar toe, maar zijn er nog nooit geweest. Aangezien we al om vier uur op het terrein terecht kunnen wil ik maar zo vroeg mogelijk gaan, maar ik hoop dat er hier meisjes zijn die me wat meer informatie kunnen geven over hoe en wat.

• Die pendelbustickets, vanaf hoe laat zijn die beschikbaar? En de pendelbussen vertrekken vanaf het station?
  • Is er parkeergelegenheid dichtbij het park?
  • Hoe zit het met eten en drinken? Daar verkrijgbaar? Er is een hoop verboden geloof ik, qua vloeistoffen meenemen.
  • Volgens de site zet de NS extra treinen in, heeft iemand daar ervaring mee? Naar Rotterdam Centraal rijdt de laatste trein om 00:40 en dan ben je er pas om kwart over drie ofzo, daarom overwegen we om met de auto te gaan.

http://www.livenation.nl/…hot-chili-peppers-tickets

Aaah vandaar dat ze nu alles aan het opbouwen zijn… haha. Ik was er donderdag en er stonden al allemaal van die paaltjes in de grond en van die openbare wc hokjes enzo. Maar dat is dus daarvoor :slightly_smiling_face:

Ik ben twee jaar terug naar Muse geweest in het goffertpark, en ik vond alles wel goed geregeld, ik was ook redelijk vroeg gegaan en op het station aangekomen kon je gelijk zien waar de pendelbussen waren en daar kon je ook de kaartjes halen. Eten en drinken is inderdaad daar verkrijgbaar, je kan een flesje water meenemen zolang je de dop maar weggooit (of ergens goed verstopt :p)