Goeie zelfbruiner

hallo!!
Ik denk dat ik maar eens zelfbruiner ga proberen.
Weet iemand een goeie of heeft iemand tips?
xxBrecht

ik heb er een van dove, en die werkt wel goed :slightly_smiling_face:

Die van Dove werkt inderdaad goed, maar bij mij gaat die op den duur vies en muf ruiken, en heb dit vaker van andere mensen gehoord…
Ik heb er zelf 1 van Olaz (staat bij gezichtsverzorging in de meeste drogisterijen… Heel raar.) die ik heel fijn vind! Hij ruikt subtiel en werkt goed. En de zelfbruiners van Garnier vind ik fijn! Zowel de gewone bodylotion als de spray. Deze 3 vind ik lekker ruiken, doen hun werk goed en vlekken bij mij absoluut niet ofzo!

Ik vind die spray van Kruidvat eigen merk super goed! Je krijgt er echt snel een mooi bruin kleurtje van en er zitten ook subtiele glittertjes in. Deze geeft tot nu toe het mooiste resultaat bij mij.

-

Ik zoek ook nog een goeie! Welke je iig niet moet doen; die van Nivea
Die ruikt niet zo eh… aangenaam ;p

ik heb eentje van de nivea
ik denk niet dat het dezelfde is als die van hierboven want ik vind hem heerlijk ruiken

bij de action heb je er ook een van dove
die is ook heel goed (:

Action eigen merk 2 euro! Super goed spul gebruik t al 2 Jaar! je word er niet geel van ofzo, ook geen strepe

Clinique schijnt een goede te hebben, maar die is best duur.

voor een met een geleidelijk resultaat die van kruidvat in de grote bruine fles! die is echt supergoed. en voor een instant effect vind ik garnier fijn en kheb er nog een gehad die super was maar ben de naam kwijt… heb er ook een van clinique speciaal voor het gezicht (omdat ik anders puistjes kreeg) maar die is er jammer genoeg na 1-2 dagen al volledig af :frowning_face:

welke zelfbruiner vinden jullie het beste voor je gezicht? :slightly_smiling_face:
want ik ben echt wit!! xx

http://www.cosmopinie.nl/category/zelfbruiners.html