Goeie waterproof mascara

Mascara die een mooi effect geeft én heel goed blijft zitten?
Bij mij lopen mascara’s echt super snel uit, maakt niet uit of het waterproef is of niet.
Ik heb nu False lash effect van Max Factor waterproof, opzich hele fijne mascara, uitlopen valt nog mee (alleen een beetje in de ooghoeken) alleen als ik zelfs maar door de mist fiets zakt alles in.

Soo tell me (:

ik heb nu een van miss sporty, een blauwe. Die is echt heel goed. Vrijdag moest ik door een stortbui fietsen, en het was niet uitgelopen!

Define-A-Lash Volume Mascara van Maybelline
ik heb die ook, en dan de waterproof…
& ik kan alles doen zonder dat hij uitloopt?
xx

define a lash is idd een goede mascara en bij mij loopt de gewone zelfs niet uit in de regen, douche … krijg hem er zelfs zeer moeilijk af, en dat is degene die bij jou zo uitloopt?

100 % waterproof van rimmel is bij mij echt waterproof. Alleen doe ie niet zoveel voor je wimpers, geeft ze een kleurtje maar niet extra veel volume ofzo.

Btw: Gebruik ff de zoekfunctie, vlgens mij zijn hier al ontzettend veel topics over.

ik heb de roze define a lash in waterproof van maybelline en die werkt goed. en chanel heeft ook goeie waterproof. x

Wat is goeie waterproof mascara voor als je wilt zwemmen? want ik wil volgende week waarschijnlijk gaan zwemmen, maar dan wil ik dus echt niet dat me mascara over me wangen loopt, of super zwarte ogen heb straks.

Ja dat is die ja

denk niet dat er waterproof mascaras zijn voor dat… meestal checken ze alleen of je een plens/huilbui overleeft. misschien een brilletje opzetten of even gewoon geen mascara opdoen?

het probleem is is dat ik altijd mascara op doe, anders zie ik er echt niet uit :’) dus als ik de deur uit moet doe ik áltijd mascara op…

Define a lash waterproof is écht waterproof bij mij!

dat denk je meestal zelf… bij mij valt het eigenlijk nooit op of een vriendin mascara opheeft of niet tenzij ze spinnenpoten heeft. je kan ook voor het zwemmen even je mascara erafhalen en daarna er terug opdoen. mensen houden zich daar eigenlijk echt niet mee bezig met wimperstaren :wink:

DA eigen merk

Rimmel London waterproof volume flash
je wimpers krijgen er niet echt volume van, maar ik doe gewoon eerst Sexy Curves van Rimmel London op en die waterproof daarna, en dan loopt het bij mij niet uit.

Ik gebruik al een tijdje Lash Maxxx van Rimmel, en dan de waterproof versie natuurlijk. Dat is het zwart blauwe potje.

Ik was eerst door een enorme regenbui gefietst, daarna nog een paar keer omdat we op school zo nu en dan van lokatie moeten wisselen. En toen weer naar huis in de regen. En die 's avonds nog te zwemmen. De hele dag niet uitgelopen!

FALSH LASH EFFECT
man oh man wat krijg je die er met moeite af.

ik had die ook op vakantie en ik ging een keer zwemmen nou niks waterproof kreeg een dikke zwarte rand rond mijn ogen 0.o

Max factor, magnif’eyes

http://www.drogisterij.net/producten/231x231/5012874289998_1_Rimmel_Mascara_Magnif_eyes_Waterproof_Black_1.jpg

Define-A-Lash Volume Mascara van Maybelline die gebruik ik echt supergoed vind ik , krijg hem 's avonds voor het slapen gaan echt heeel moeilijk af! ik doe aan waterpolo en zelfs dan blijft ie nog wel zitten .

Rimmel Volume Flash, de blauwe.