goeie vriendin, ongemakkelijk

hooii!
ik heb een klein vraagje:
ik heb zo een vriendin waar ik heel goed mee kan lachen, we hebben dezelfde humor, ik zie haar dan ook als een van mn beste vriendinnen, maar soms hebben we van die awkward moments en stiltes, in de pauze bijv op school, dan zijn we allebei heel erg stil en kunnen we geen gesprek op gang laten komen,
Heeft iemand hier misschien tips vooe,om het minder awkward te maken met een bekend persoon

Laat zij ook merken dat ze het awkward vind?

Goede vrienden kunnen namelijk ook prima een momentje stil zijn zonder dat het awkward hoeft te zijn? Ik bedoel je hoeft toch niet constant gesprekken te hebben?

Maar als je wel graag wil praten, verzin dan iets randoms? Zoals; had jij ook moeite met *insert huiswerk* of heb je *insert plaatje/site op je telefoon* al gezien? Waar heb je dat leuke shirtje vandaan? Vraag naar dag/weekend/problemen, IDK?

Als jullie goede vrienden zijn hoeft het inderdaad helemaal niet awkward te zijn, zoals PBG hierboven al zegt.

Ik denk dat je minder moet nadenken hierover, dan zul je merken dat alles gemakkelijker gaat en minder “awkward” is!

allebei bedankt! eerst dacht ik er echt amper over na maar als ik het zegmaar vergelijk (ik weet t mpet je eigenlijk nooit doen) met andere vriendinnen, merk ik t wel

ik noem maar een voorbeeld:
zij: hey hoe was je vakantie?
ik: leuk die van jou?zij: ja ook leuk
boem gesprek valt stil… ik weet meestal niet wat ik dan nog kan zeggen

Dat is volgens mij doodnormaal, je kan niet altijd iets te vertellen hebben.

Oh dat hebben mn beste vriendin en ik ook zo vaak, zelfs zo nu na de vakantie hebben we niet echt veel om over te praten. Maar ik vind het niet zo heel erg eigenlijk. Sorry hier heb je niets aan…

Het is inderdaad gewoon normaal als er stiltes vallen, maar awkard hoort het niet te zijn met goede vrienden of vriendinnen

Je eigen mindset bepaalt zelf of een stilte awkward is of niet. Je kunt ook van een stilte genieten namelijk