Goeie vriendin met je crush.

Hier komt een vet lang verhaal, sorry.
Ik ben al een poos verliefd op iemand uit m’n klas. Toen ik pas op kamp was en 't tegen een vriendin zei, zei ze: ‘O, ik dacht juist dat hij op M. (een van mn beste vriendinnen) was!’ en toen ik erover nadacht, lijkt dat ook wel erg zo. En M. weet dat nu ook en gaat 'm steeds leuker vinden. Ik verzweeg m’n gevoelens voor hem tegenover haar omdat ik haar ook een lief vriendje gun.
Moet ik hem nu laten gaan? Of 't tegen M. vertellen?

Woah, ik val bijna van me stoel door de lengte van je verhaal!

Maargoed, ik zou het wel aan die M. vertellen. Je andere vriendin weet dat jij hem leuk vond al die tijd dus dan moet ze je wel geloven!

nog een x sorry. Ik kan verhalen niet kort vertellen. Ik ga dat denk ik wel doen. Maar dan voel ik me gelijk zo’n ‘Ik gun haar geen liefde’ vriendin.

dat was sarcasme.

hahaha ik lig dubbel.

Ik vind ook dat je het die M. moet vertellen.

hahaha :’)

OT: ik vind je wel een super vriendin als je het je vriendin zou gunnen. Doe wat je het juiste lijkt :wink:

Sjezus, zo lang, ik kom er bijna niet doorheen ;|

Ik zou het bespreken met je vriendin, waarschijnlijk moeten jullie hem gewoon beide laten gaan. Een vriendschap is vaak belangrijker dat een relatie, zeker omdat het op deze leeftijd tegenwoordig toch snel uit zou gaan.

Echt heel toevallig dat ik dit lees. Ik heb bijna helemaal hetzelfde meegemaakt. Alleen bij mij weet ik niet echt wie mijn crush leuk vindt. En mijn vriendin, toen ze erachter kwam dat ik die jongen wel leuk vond, begon ineens met die jongen te sms’en. Vrij gemeen, maar ze is er na een tijd mee gestopt. Omdat die jongen heel kortaf terugsms’te.

Maar okeej, ik zou het haar gewoon vertellen. Want anders ga je er straks spijt van hebben dat je het haar niet verteld hebt en als je het haar niet durft te zeggen. Laat het dan op één of andere manier merken. Hoop dat je er iets aan hebt.

Als je eerst even afwacht wat die jongen vindt, die heeft ook nog een aandeel in dit verhaal…

dankjulliewel :]
O. haha. ik snapte eerst niet wat nou sarcastisch was bedoeld. xd Voor mij was 't een best lang verhaal. =)

Dit gaat echt gewéldig. niet dus. Hij is nogsteeds op M. en zij is ook ongeveer (ze zegt soms mijn crush en soms T.) op T. En T. is op mij.

En wie is T? Want je zegt dat hij op M is en dat T op jou is? :s
Srry kan even niet meer volgen. :slightly_smiling_face:
x