Goeie virusscanner?

Hoi iedereen!

Volgens mij zit mijn computer weer eens helemaal vol virussen en werkt dat Microsoft Security Essentials echt voor geen meter.
Dussss welke virusscan gebruiken jullie? En is die goed?
Iemand suggesties voor een gratis virusscan die goed is?

Liefsxx

Ik heb AVG Free. Die is dus gratis. De vader van een vriendin is een echte computernerd en hij adviseerde mij deze dus ja x)

Ik gebruik AVG, is wel een goeie vind ik :slightly_smiling_face:

Ik gebruik ook AVG free. Heeft mijn pa erop gezet haha die zei dat het een goeie was.

ah oke. maar als ik die wil installeren dan moet ik eerst mijn andere virusscan verwijderen. zal ik het dan doen of niet doen? ;o

en heeft iemand trouwens ervaring met avast?

Microsoft security essentials. Ook gratis

ja die heb ik nu maar die vindik echt vreselijk. ik krijg steeds de melding dat het virus niet verwijderd kan worden. nee daar heb ik wat aan. -.- haha xD

AVG free heb ik ook, ook aangeraden door een computermannetje x]

Oh wat vervelend :stuck_out_tongue: Bij mij doet ie alles braaf XD

dan avg ofzo proberen ?

heb je heel toevallig trojaanse paarden?:d

ik heb een mac daar zijn nog geen virusse voor.
ikhad norman op mn windows.

AVG free

hmm. weet niet. zou kunnen. ;o
hoezo?

nou want dat had ik ook en die kon ik ook niet met een virus scanner verwijderen dat lukt alleen als je een trojaans paard remover download;d

Norton !

nee het is een win32 virus ofzo… ;o

ik heb mcafee ^^
die is ook erg goed haha
en die houdt ook ‘verkeerde’ sites tegen
dus als er bijv. een site is die hij niet vertrouwd waar dus bijv. wat mee is ofzo
zegt ie dat en dan kan je zelf kiezen of je er alsnog naar toe wilt ofniet ;p

Die is wel het best schijnt (norton 360 geloof ik), maar dat kost wel aardig wat.
ik had ook norton voor een jaar, maar beetje zonde van mijn geld.

Ik heb Norton, mijn papa betaalt liever dan dat er nog virussen op zijn & mijn computer blijven :stuck_out_tongue:
Want met die gratis virusscanners blijft er altijd nog iets op, bij de betalende meestal niet.