Goeie smoes nodig

Maak een briefje dat je naar de dokter moet.

de tijd die je nu verspilt aan computeren kun je ook besteden aan leren.
sorry, maar het is gewoon een verplichting en je wist waarschijnlijk al langer van tevoren dat je deze toets had. het is je eigen schuld dus je hoeft geen smoezen te gaan verzinnen, ga gewoon met de consequenties om.
sorry dat ik nu als een ouder/leraar klink haha, maar ja!

Gewoon ziek melden. :sunglasses:

Ik zou nu al beginnen met ziek spelen, hoofdpijn enz…
Maar morgen dan wel naar school gaan omdat je ‘het wil proberen’.
En dan ongeveer een lesuur (ik weet niet hoelaat je dat pw hebt) heel misselijk doen en je moet naar de wc enzz, en dan vraag je of je weg mag.

nu tegen je ouders zeggen adt je je niet goed voelt en ga alvast naar boven da ngeloven ze je morgen eerder.

gewoon even flauwvallen xD

Pfft. Lekker oud, dit.

woot oud topic haha, ik neem aan dat je het proefwerk nu al hebt gemaakt enzo? x]

maak een briefje, zet je moeders handtekening eronder. en zo kun je dus altijd weg. :slightly_smiling_face:

als ik dat heb, dan schrijf ik gewoon zelf een briefje dat ik naar de ortho moest en tegen mijn moeder zeg ik dan dat ik uitval had. maar ik doe dat niet zo vaak, want dan gaat het opvallen. ik laat zulke briefjes niet door mijn vriendinnen schrijven, want als ik dan gesnapt word, dan zijn zij medeplichtig en ik wil ze niet met mijn problemen opzadelen.

en hoe is het afgelopen?