Goeie smoes nodig

Heb niet geleerd voor een proefwerk voor morgen.
En ben nu echt keikapot van het werken dus ik denk dat het geen zin meer heeft. Ook heb ik de opdrachten niet gemaakt het gaat namelijk om NASK! :slightly_smiling_face:
Heeft er iemand een goeie smoes om het proefwerk niet te maken :slightly_smiling_face:

meld je gewoon ziek ^^

Vorige week ben ik ziek geweest. :S Word verdacht als ik deze week weer ben

dat je gisteren ziek was en dat je het briefje vergeten bent mee te nemen van je moeder/vader. nu nog hopen dat de leraar het niet vergeet :stuck_out_tongue:

Ortho/dokter/tandarts/ziekenhuis ( bloedprikken ) ; net tijdens dat uur.

OF dat je vrijdag ziek was en dat je je boeken niet mee naar huis hebt genomen omdat je thuis zat en niemand kon ze voor je meenemen.

Je kan het toch eens bekijken ?

Nou en…

Het maakt niet uit of het verdacht over komt of niet. Doe gewoon alsof je ziek bent , begin vanavond al door tegen je moeder te zeggen ; ik heb zo’n hoofdpijn of iets anders. En dan morgen ochtend heel brak doen , je moeder meld je af. En dan probleem opgelost!

zeg heel dramatisch met uitleg en een heel verhaal dat je je boek was vergeten.
oke nee ik denk niet dat dat gaat werken.

ga gewoon niet, zeg dat je naar de ortho/tandarts/huisarts/ziekenhuis moest

edit: inderdaad net als hierboven is gezegd :’)

Begin nu al te zeuren dat je echt misselijk bent en hoofdpijn hebt ect. Onder het werk ook al…
En dan zet je je wekker even wat eerder morgenochtend, en dan zeg je dat je de hele nahct niet hebt kunnen slapen en dat je al een paar keer boven de wc stond omdat je dacht dat je moest overgeven :grinning_face_with_smiling_eyes:

Of zeg tegen je muut; Wil je mijn alsjeblieft ziek melden? Ik heb niet goed geleerd en ik ben eigenlijk heel moe en wil even een chilldagje. :angel:

Ik had zo’n lieve moeder waarvan ik soms wel een chilldagje mocht hihi

Of ge staat gwn 's morgens een uurtje eerder op om te leren?

Leer gewoon de hele nacht, so what als je wallen hebt, doe je toch wat extra make up op.

Jaa gewoon, nu al gaan klagen dat je hoofdpijn hebt en zo en morgenochtend zeggen dat het ‘absoluut’ niet gaat

Zeg in het begin van de les dat je je erg misselijk voelt en blijf dan een kwartier in 't toilet xD als je terugbent zeg je gewoon “Ik voel me echt niet lekker, mag ik naar huis?”

Je kan het toch nu al beginnen te leren? o.O
Tijd zat als het aan mij lag …

Camoufleer je wallen niet met make-up en zeg de volgende dag gewoon dat je je erg ziek voelt (thuis of op school)

Mijn concealer was eens op en 't was net een weekend geweest en ik was toen ziek door een spuitje dat door de school werd gegeven, maar ik liet wel een briefje schrijven door mijn ouders, voor alle veiligheid en toen bekeken de leraren me zo van; ja is niet erg hoor : ) *vol begrip* xD

Me boeken lagen in het weekend in me kluisje…

schijf zelf een briefje dat je in het weekend ziek ben geweest, en daardoor niet heb kunnen leren…?

Je kunt ook onder schooltijd aan een vriendin vragen die een beetje een “moeder” handschrift heeft of ze een briefje wil schrijven dat je naar de tandarts moet, dat laten zien. Doet een meisje uit mijn klas ook best vaak en ze is nog nooit gesnapt.