goeie seks - slechte seks

hallo,

ik zit al een tijdje met een probleem dus leek het me een goed idee om het eens aan jullie te vragen.
ik heb nu al iets langer dan een jaar een vriend. na een half jaar eerste keer seks. eerlijk gezegt heb ik het altijd proberen uit te stellen, maar mijn vriend had dus al ervaring en die wilde heel graag. omdat ik bang was om hem kwijt te raken heb ik het toch gedaan. maar toen hij mij al alleen begon te vingeren deed het al pijn een soort scherp gevoel later trok dit wel weg. toen begonnen we aan echte seks maar het deed me al meteeen super veel pijn dus zijn we gestopt. dit ging een paar keer zo door tot het op een dag supergoed ging. dit was de eerste keer dat ik er echt van genoot. maar de keer erop was het weeer een ramp met superveel pijn. het wisseld elkaar steeds af en het gaat nu al een tijdje zo door.

heeft heeft iemand tips :flushed:
alvast bedankt! :sob::muscle:

Meerdere meiden hebben hier last van :wink:
Je bent of niet nat genoeg ahum excuse my language of te gestresst, waardoor je je spieren aanspant.

De titel deed me trouwens denken aan shakespear xD

hahha xD

mischien dat iets van glijmiddel wel kan helpen dan ?
:sunglasses:

Glijmiddel kan de oplossing zijn en voorspel zoals jij het t fijnst vindt

ik denk ook indd niet nat genoeg of dat je je bewust of onbewust toch nog teveel aanspant, probeer te ontspannen

Je geeft zelf aan dat je nog niet zo lang sex hebt, dus je lichaam moet er zelf ook nog aan wennen. Probeer gewoon wat dingen uit die jij fijnt vindt, glijmiddel kun je inderdaad proberen :wink: maar probeer je ook te ontspannen. Als je vriend van je houdt, en jij van hem, dan gaat het vanzelf helemaal goed.