goeie oordopjes ?

hey !
ik ben op zoek naar goede oordopjes voor mijn ipod nano,
ik weet ook wel dat je gewone oordopjes van apple kunt kopen,
maar zijn er ook nog oordopjes van andere merken , waar ook goed geluid uitkomt van de ipod nano?

AKG!

sony

Van Philips, van die oortjes van rubber die zeg maar echt in je oor gaan. Daar komt heel mooi geluid uit.

Shenheizer(schrijf je vast niet zo) maar die zijn sppr duur!
van die in-ear dingen zijn sws wel goed,
is echt sppr fijn, en mooi geluid!

dankje dankje dankje ! (:
zouden jullie misschien ook de naam erbij kunnen zetten, dan kan ik ze op internet opzoeken :grin:

in de Zeeman verkochten ze eens supergoeie van maxwell ofzoiets, ik heb er toen meteen 2 van gekocht! :grinning: ze zaten superlekker, en er kwam een goed geluid uit
en ze kosten trouwens maar 2.5 euro ofzo :stuck_out_tongue:

Sony

heeft iemand deze toevallig ? : Sony MDR-EX38IP
en zijn die goed, mooi geluid enz?

oeeh! goeie tip! ik sloop ze echt zoooo supersnel! niet normaal gewoon xD kheb er 2 besteld op ebay… maar als die dood zijn dan haal ik wel bij de zeeman ofso xD

Wat maakt dat nou uit…

wat bedoel je ?

Die hebben ze nergens meer bij de Zeeman :frowning_face: Ik wilde ze ook weer! Die roze en blauwe toch? :stuck_out_tongue:

sennheiser!

http://www.productwiki.com/upload/images/sennheiser_omx_50_vc-400-400.jpg

deze heb ik, en ze zijn echt geweldig. heb ze al 1.5 jaar! en ze zijn ook handig als je gaat hardlopen ofzo omdat ze een clipje hebben zodat ze achter je oor blijven zitten. kosten 30 euro ofzo, dus niet zo heel duur. even duur als ipod oortjes die binnen een halfjaar kapot zijn

ik heb nu trouwens oordopjes van de action , die zitten ook echt in je oor, met roze en blauwe dopjes erbij :slightly_smiling_face:
maar die hebben niet echt ‘geweldige’ muziek ofz. maar ik kan er mee door (:

Huh zit dat lekker? Zo’n raar ding achter je oor?

Voel je niet heel erg hoor, blijft wel vet goed zitten!

Philips.
Weet niet precies de naam meer sorry.

nee zit juist heel fijn (vind ik) ik voel het eigenlijk niet eens