Goeie oordopjes voor het slapen

Hey,
Wie weet goeie oordopjes voor het slapen? het liefst niet te duur, en uit een fysieke winkel :slightly_smiling_face:

Mijn moeder gebruikt altijd die van de kruidvat eigen merk (ze zijn geel) en is daar zo tevreden over! Verwacht je niet nee, maar zij zegt dat ze goed zijn.

Ik vind die goedkope gele/oranje dingen die je eerst kleiner moet rollen en vervolgens in je oren stopt echt helemaal niks. Ze vallen altijd na een uur weer uit mijn oren vandaan, helemaal als ik slaap. Maar goed, misschien het proberen waard voordat je besluit iets duurders aan te schaffen.
Als ik met oordopjes in wil slapen, pak ik altijd gewoon mijn in-ear oordopjes van mijn iPod. Dan hoor ik echt bijna niks.

Die goedkope doen voor mij inderdaad ook helemaal niks (bijv. Kruidvat huismerk), maar die van Herriestoppers (classic) vind ik echt geweldig! (zijn ook van die gele dingen). Die zijn overigens ook gewoon bij Kruidvat te koop.

Bedoel je die van de action? deze ; https://www.google.nl/search?q=action+oordoppen&espv=2&biw=1366&bih=677&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiP0bXIiL3JAhWCyhoKHbLvCEMQ_AUIBigB#imgrc=21n2lrDrHwCDJM%3A
Die heb ik ook gehad kreeg ze er niet eens goed in.

Iemand ervaring met alpine sleepsoft?

Ik koop altijd die van de Hema. Die zachte ‘sponsjes’ die je moet klein maken en dan in je oor weer uitzetten. Soms raak ik ze ergens midden in de nacht weer kwijt, maar meestal niet eigenlijk. Ik slaap heeeel vaak met oordopjes, vind het heerlijk.

Maar wat ik me dan afvraag, slaap je dan niet door je alarm heen sochtends?

Ik gebruik wasbolletjes, enige die goed en fijn voor mij werken. Krijg je wel vette oren van.

Ben eigenlijks opzoek naar een model die vaak gebruikt worden bij aqua oordopjes

Nee! Sowieso ligt mijn mobiel op het hoofdeinde van m’n bed (is best dik, kan m’n mobiel goed liggen) en aangezien mijn telefoon ook trilt als m’n wekker gaat voel ik dat. En ik hoor het geluid er ook precies genoeg doorheen om er wakker van te worden.

Nee haha, heb ik nooit last van gehad in ieder geval. Maar mijn alarm staat ook erg hard :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik gebruik altijd ‘herriestoppers’ haal ze altijd bij kruidvat. Werken voor mij echt supergoed. Heb alleen wel een keer rechtop in bed gezeten omdat mn pa me wakker wilde maken haha, ik hoorde hem niet en toen legde hij zn hand op mn schouder, Schrok me helemaal wild haha.