Goeie nep uggs

Sorry als hier al een topic over is! Maar ik ben dus op zoek naar een beetje goede nep uggs, want ik wil graag de short versie in de kleur chocolate maar ik vind 180 echt insane… Ik bedoel het zijn niet de mooiste schoenen maar als je van die neppe koopt bij de primark is het super slechte kwaliteit. Weet iemand een beetje degelijke nep-uggs in short chocolate?

Oh en ik wilde ze misschien op marktplaats of ebay kopen maar dat durf ik echt niet omdat ik bang ben dat ze nep zijn…

Goede nep-uggs vind je niet, daar ga je scheef op lopen.
En hier is het algemene ugg topic voor.

als je geen scheve voeten hebt en je loopt niet scheef , ga je er ook niet scheef op lopen. & antwoord op je vraag mijn vriendin heeft uggs van ella. ik weet niet of die duur zijn maar die zien er wel goed uit…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=SOCCERLOVEX link=topic=171606.msg6460789#msg6460789 date=1289502185]
[…]
dubbel post

haal gewoon echte uggs?

Zoek iets met een stevige zool, daar ga je helemaal niet scheef op lopen als je niet debiel loopt of ze echt elke dag aan doet.

dan kan je ze beter op e-bay kopen, je hebt goede neppe uggs bij eenofandere winkel in 'rotterdam stad, maar die zijn 160 dus daar heb je niet veel aan xd

Nep uggs gekocht bij van Haren.
20,- ik heb ze 3 maanden en loop er niet naast + een rubbere zool.

op genuinebootsale.co.uk heb je ze voor 90 euro, en die zijn echt.
die koopt ze rechtstreeks uit de fabriek en alles zit erbij.
een meisje met echte uggs op school vergeleek die met mijnes en raad maar; no difference at all .
xx

ik heb ze van nlbl, van de nimco vorig jaar. waren 70 euro en ik vind ze echt goed. ook goede zolen. :slightly_smiling_face:

Die korte bruine worden niet meer gemaakt ! ( van uggs merk ).

Je ziet het vaak wel aan de zool en de prijs. Voor 20 euro vind je geen schoenen die te vergelijken zijn met UGG’s. Dan zitten ze niet zo lekker, je gaat ernaast lopen (ook al heb je geen scheve voeten) en het materiaal is niet zo zacht en mooi. Daarom zou ik toch voor UGG Australia, EMU Australia of een reisje naar Turkije, Griekenland boeken, want daar heb je ‘Uggs’ voor 60 euro. Niet echt, wel nét echt, en zitten ook lekker. Goed zoeken, je kan ze lager dan de prijs van Uggs vinden, maar niet voor 20 euro.

Als je zoekt op sheepskin boots kom je al een hoop tegen, ik zocht op google en vond o.a. al Bearpaw en Aussie Dogs, nooit van gehoord, maar wel van echt schapenwol en goede zool. Dus gewoon goed zoeken! =)

Bij de Tango!

ik heb neppe uggs. wel met zo’n merkje.
waren ong. 100 euro, van internet.
maar ik kan de site niet meer vinden dus veel heb je hier niet aan, haha.

ella’s?
maar ik weet niet of ze chocolate kleur hebben

ik heb neppe UGG’s uit Turkije en die zijn wel stevig. loop ik al een tijdje op en lopen niet scheef, en daar zit gewoon zo’n uggs ding op de achterkant en op de zool.

alleen is turkije wel een beetje ver.
upje voor jou dus. :grinning:

Mijn oom verkoopt ze wel, ik heb daar ook een paar gekocht en ik moet zeggen dat ik eerst dacht dat ze echt waren maar toen vertelde die dat ze nep waren ;p.