Goeie mascara!

Wie weet een goeie budget mascara die geen klontjed geeft?! Onder €10 ofzo!

Hema 3D lashes vind ik voor 4.50 echt een heel fijne mascara, klontert niet en verlengt heel mooi. Vind hem qua volume iets minder, maar misschien is dat met een primer oid te verhelpen.

Voor een iets groter budget ben ik heel erg weg van de Long Lash mascara van Emité (22 euro) en Perversion van Urban Decay (27 euro).

Ik heb er een paar van Essence gehad en die vond ik allemaal fijn! :slightly_smiling_face:

Ik gebruik zelf Catrice Allround. Lekker goedkoop en geeft ook nog veel volume.

Ik ben helemaal weg van de I love extreme volume mascara van Essence. Geeft echt ontzettend veel volume en uit m`n hoofd nog niet eens 3 euro!

Die van essence werken bij mij perfect, maar die beginnen wel te klonteren, maar ze zijn spotgoedkoop dus…

false lash architect 4d l’oreal. Er is heel vaak een actie bij de DA dat die een tientje kost.

Essence heeft hele fijne mascara’s. Voor onder de 10 euro is Maybelline Great Lash ook heel fijn, dat is die roze-groene die al heel lang bestaat.

ik gebruik altijd esence die is super fijn en catric ook

de Lash Princess van essence is echt fantastisch !

Ik zweer echt bij max factor 2000 calorie mascara, met het gouden randje. Ik gebruik m echt jaren en vind m echt top. Is wel iets van 13 euro maar er is vaak een actie dat ie 10 euro kost.

Kiko Extra Sculpt Volume Mascara, kost iets van 7,- maar is echt een topper!

Black Water van de Kiko (8euro vlgns mij) is ook fijn!

volume lash??? van etos. is 3.99.

Ik gebruik de Glam & Doll Sculpt en Volume mascara van Catrice.