oke drama misschien licht het wel aan mij … hij is heel lief maar tegelijkertijd heel erg koppiggg. hij laat me voelen dat ik zijn enige ben maar, ik vind zelf als je ik zo veel voor hem ben dat hij wel iets voor me over heb , ik heb hem meerdere malen gevraagd zijn ex te verwijderen dat heeft hij dan wel gedaan maar allen van ping en hij zegt wel steeds dat hij haar verwijderd heeft van MSN en als die andere shit. maar elke keer wanneer ik zijn facebook bezoek dan zie ik allemaal reacties op zijn prikbord van madame (ex) dingen die zij niet kan weten als hij haar niet spreekt. ik ben en was zo in love white him. maar ik vind persoonlijk als er geen vertrouwen in een relatie is dan , is er geen echte relatie, ik testen hem en om te kijken of hij echt wat voor me over heeft ( ofzo iets ) , dus vroeg hem haar te verwijderen van facebook hij wou dat niet en zij dat hij had gefaald vroeg hem of je verwijdert haar of het is klaar hij zij maar steeds ik verwijder niemand op facebook etc etc dus we zijn uit elkaar en we zijn soort van vrienden nu maar elke keer zegt hij tegen me je kunt nog bij me terug ik hou nog van je, maar ik ook nog van hemm hellppp wat moet ik doen,
en wat vindne jullie heb ik het goed gedaan of vinden jullie het maar een dom verhaal
help?