goeie keuze ?? of gaat het nergens over

oke drama misschien licht het wel aan mij … hij is heel lief maar tegelijkertijd heel erg koppiggg. hij laat me voelen dat ik zijn enige ben maar, ik vind zelf als je ik zo veel voor hem ben dat hij wel iets voor me over heb , ik heb hem meerdere malen gevraagd zijn ex te verwijderen dat heeft hij dan wel gedaan maar allen van ping en hij zegt wel steeds dat hij haar verwijderd heeft van MSN en als die andere shit. maar elke keer wanneer ik zijn facebook bezoek dan zie ik allemaal reacties op zijn prikbord van madame (ex) dingen die zij niet kan weten als hij haar niet spreekt. ik ben en was zo in love white him. maar ik vind persoonlijk als er geen vertrouwen in een relatie is dan , is er geen echte relatie, ik testen hem en om te kijken of hij echt wat voor me over heeft ( ofzo iets ) , dus vroeg hem haar te verwijderen van facebook hij wou dat niet en zij dat hij had gefaald vroeg hem of je verwijdert haar of het is klaar hij zij maar steeds ik verwijder niemand op facebook etc etc dus we zijn uit elkaar en we zijn soort van vrienden nu maar elke keer zegt hij tegen me je kunt nog bij me terug ik hou nog van je, maar ik ook nog van hemm hellppp wat moet ik doen,
en wat vindne jullie heb ik het goed gedaan of vinden jullie het maar een dom verhaal

help?

sorry voor de lezers voor me lekkere zins opbouwen en spelling fouten even snel getypt @ work

Ik snap dat je het niet leuk vindt dat hij nog met zijn ex praat, maar je kan hem niet dwingen haar te verwijderen. En dat hij jou terug wil, zegt toch genoeg? Hij kiest voor jou en niet voor haar. Als hij haar nog leuk had gevonden, had hij wel voor haar gekozen en niet voor jou. Als je nog van hem houdt, maak het goed en besteed niet teveel aandacht aan zijn ex. Dat is moeilijk, maar ze is niet voor niks z’n ex toch?

Waarom mag hij geen contact met haar? Als hij nou dingen ging zeggen tegen haar dingen over liefde of seks, dan kan ik het begrijpen. Maar ze kunnen ook af en toe berichten naar elkaar sturen toch hoe het gaat in het leven? Als je zo jaloers doet, duw je hem weg. Je straft hem eigenlijk voor iets, wat hij nog niet gedaan heeft. Dan doel ik op verkeerde dingen met zn ex doen. Denk dat je beter hem z’n gang kunt laten gaan, want geloof me meid, je verliest hem straks.

Ik snap jou eerlijk gezegd niet, waarom moet hij van jou alles van zijn ex verwijderen? Dat bepaal jij toch zeker niet? Dat is zijn keuze en heb jij niks over te zeggen.
En daarnaast, hij is toch zeker bij jou? Dat jij geen vertrouwen toont in hem, terwijl hij niks verkeerd heeft gedaan, laat zien dat jij hier iets fout doet. Je zegt dus wel ‘vertrouwen is belangrijk in een relatie’, maar wees dan ook bereid hem blind te vertrouwen.

Je zegt zelf: “maar ik vind persoonlijk als er geen vertrouwen in een relatie is dan , is er geen echte relatie”. Waarom stop je er dan niet gewoon mee? Want het is niet dat hij jou niet vertrouwd, jij vertrouwd hem niet en dat lijkt niet echt ergens op gebaseerd.