Goeie highwaisted jeans

Hallo,

Ik ben op zoek naar een goeie high waisted jeans.
Ik draag nu die van de h&m, in principe prima maar de stof is vrij dun en ze gaan geen jaren mee.
Ik zou graag 1 willen die wat van een dikkere stevigere stof is, zodat het ook warmer is. Gewoon betere kwaliteit dus. Ze moeten wel een beetje mooi aansluiten. Ik wil het liefst een zwarte of grijze.

Waar kopen jullie je high waisted broeken en welke merken zijn aan te raden?
Andere broeken zijn ook prima, maar het liefst heb ik high waisted dat zit fijner en is handig voor bij truien die niet zo lang zijn.

ik had een broek van levis en die is bij mij 3 jaar mee gegaan voordat er een slijtage gat in kwam. ik was er zelf ook verbaasd over want normaal doe ik ongeveer 4 maanden (pull&bear broeken) met een broek voordat er een scheur in komt.

hij was alleen wel low waisted, maar ik weet wel zeker dat ze ook een high waisted variant zullen hebben.

Ik hou echt van de high waisted broeken van Monki, heb er nu al vijf of zo :’) Tot nu toe is er nog maar eentje versleten na een paar jaar gedragen te hebben, maar ik fietste toen ook +15 km per dag. Volgens mij heet dat model Oki.

http://store.americanapparel.net/medium-wash-high-waist-jean_rsadm304m

Dit is een van mijn favoriete high-waisted broeken op het moment. De stof is erg dik/stevig, daardoor lijkt de broek wel iets minder ‘skinny’ dan de meeste andere broeken. Ik ben ook vrij lang, dus de meeste broeken zijn zowel te kort (zoals die van de Monki) of dat ze net niet echt in de taille zitten. Deze doet dat allebei wel goed dus dat is fijn :slightly_smiling_face:

Bij de only, heb ik afgelopen zomer een zwarte gekocht. De stof is lekker stevig en zacht, de prijs was 30 euro. Oh, ja en hij heeft echte zakken aan de voorkant.

Ik heb er ondertussen 3 van Levi’s, zijn geweldige broeken!

Cheap monday broeken zijn echt de beste! Ik heb er nu 4 high waisted en ik hou er zoveel van

Die kun je halen bij de urban outfitters en men at work, online bij zalando dacht ik.

Ik draag graag broeken van Topshop, heel comfy en ze hebben de joni die is super high waisted.

Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar ik heb een hele mooie high waisted (blauwe) jeans van the sting. Ik weet ook eigenlijk niet of ze 'em in andere kleuren hebben. :flushed:

Soms heeft C&A ook mooie highwaisted broeken die wat steviger zijn!

Dr Denim!

Bershka

Dr. Denim broeken!

Ik vind de broeken van bershka ook heel fijn zitten. Bij mij gingen ze iets meer dan een halfjaar mee.

Ik heb een hele fijne van Only, zitten ontzettend lekker en zijn mooi hoog.

Ik kan meestal hele goede high waisted broeken vinden bij de C&A, heb zelf niet het meest makkelijke figuur om broeken voor uit te zoeken maar C&A zit altijd super lekker en gaat ook redelijk lang mee.

Dr.Denim! Liefde voor die broeken

Heb een hele fijne van C&A en een van H&M, maar dat is zo een die je waarschijnlijk zelf ook al hebt.

Maar ik volg dit topic even want ben ook benieuwd waar anderen goede, mooie high waisted jeans kopen :slightly_smiling_face: Mijn probleem is vaak dat de jeans OF wel over mijn heupen past en dat ik dan zo’n groot “gat” heb bij de taille waar t open staat OF dat die jeans niet over m’n heupen krijg…