Goeie foundation

ik heb een beetje pukkels enzo,
niet heel veel maar je ziet ze wel.
en ik gebruik iedere dag foundation en poeder
maar je ziet het soms echt heel erg zitten,
weet er iemand een goeie die je niet heel goed ziet maar die wel goed bedekt?en trouwens ook waar je mee in de zon kan het liefst?

Misschien moet je naar de ici paris gaan, daar kun je advies krijgen. Wij kunnen zo jouw huid/kleur van je huid niet beoordelen.

Ik werk zelf bij ici paris xl!
Ik zou even lang gaan.
Heb je een prijs in gedachte?

De nude van dior ¤40
Of de Phyo Teint Eclat van sisley ¤ 70
Dit zijn 1 van de mooiste foundations
Zelf gebruik ik die van sisley omdat die mooi dekt en eigenlijk onzichtbaar is.

jaa okee, maarreh, ik heb niet even meteen 70 euro voor een foundation, maar ik zal er even langsgaan, dankje (:

tering die lui zijn niet tof,
70 euro voor een foundation?
beetje heel erg overdreven ofniet.

Jaa het is inderdaad wel veel,
zijn er nog wat goedkopere goeie?

dream matte mouse is heel goed, die is iets van 13 euro

ik heb ook een goede foundation nodig, aangezien die van mij nogal zichtbaar is. niet omdat ie te donker is, maar hij wordt zo droog! en ik heb een lichte vorm van acne dus ik wil wel graag de roodheid wegwerken… heeft iemand tips? :ok_woman:

op rode plekjes zal ik een groene concealer doen!

van welk merk is die ?

Je doet er wel een half jaar mee.
Clinique kun je ook naar kijken.
Ook een mooi merk.

groen? dat mindert de roodheid? en waar kan ik die kopen?

Je bent ook wel een beetje jong voor foundation. Ik zou gewoon poeder gebruiken of anders goede gezichtreinigingsproducten.

van maybelline (:

Concealer dekt beter voor kleine plekjes zoals wallen, puistjes enzo.
Foundation is meer voor je hele gezicht… misschien op zoek naar een goede concealer? Ik weet geen goede sorry. (Hoewel iedereen die van Catrice erg goed vind, die AllRound Concealer van Catrice, maar ik vind hem zelf niet zo)

Inderdaad, de dream matte mousse van Maybellinne is heel goed voor puistjes ook.Op youtube zag ik veel filmpjes waar de meiden zeiden: Ik krijg er geen puistjes door, en mijn puistjes zijn zelfs verminderd sinds ik deze mousse gebruik! & hij dekt heeel goed.

Hoop dat je hier iets aan hebt.

kisses

jaa, dat gebruik ik ook, maar met gezichtsreiniger krijg ik niet alles weg, ik heb er 1 van nivea, is dat goed? of is er eentje waarmee ik wel alles weg krijg?

Ik had een keertje een foundation er zat iets van satin in de naam, dat werkte bij mij het beste, ik had hem gekocht voor 5 euro op de zwarte markt…
mijn puistjes droogden op, rode plekjes werden weggewerkt zonder het 'cake’effect te krijgen, dat is dus mijn tip voor jou
nu gebruik ik essence die van bijna 4 euro, ben er erg tevreden mee…

Ik heb nivea natrual beauty. Dat is een dagelijkse scrub en die werkt best goed, en je kan ook mineral powder gebruiken, dat is goed voor je huid en het egaliseert. Het is zonde om je op zo’n jonge leeftijd vol te smeren, word je huid niet mooier op!

ik gebruik sinds kort de dream satin liquid foundation en de revlon colorstay foundation.
zijn allebei zeker aan te raden. je hebt super weinig nodig (dus doe je er lang mee), hij blijft de heel dag zitten en je krijg niet zo’n plamuur laag effect.

ik vind ze allebei super!!!