goeie deodorant?

Ik zoek een goeie deodorant die je toch de hele dag zweetgeurvrij houdt. liefst een zonder aluminium. welke gebruiken jullie en zijn jullie tevreden?

8x4 Breaking free, ruikt heerlijk en is supergoed:)

Geurvrij? of wil je ook dat het zweten minder word?
ik gebruik er 2.

Eerst odorex, om het zweten tegen te gaan

En daarna nog klein beetje 8x4 voor de geur <3 (paarse of rose)

nog nooit van gehoord, waar haal je die en hoeveel kost hij ongv? :s

Kruidvat, ongeveer rond de 2 euro

odorex heb ik tijdje gebruikt maar tis mij vooral om de geur te doen. blijkbaar moet ik eens naar die 8x4 kijken dan volgende keer dat ik in kruidvat ben :wink:

Ja dan moet je echt 8x4 hebben. die ruiken heerlijk en blijf je ook de hele dag ruiken.

met die lucht van jou valt er geen deo te halen.

Het is toch duidelijk dat ik jóu hier ruik.

Och is er weer 1 met het verkeerde been uit bed gestapt hoor.

oké dan ga ik die een keer proberen ^^ bedankt!

Rexona Girl(de roze)ruikt heeerlijk en werkt goed, gaat alleen snel op:P

Rexona Girl met de blauwe dop als je meer van ‘droge’ deo’s houd. Voor van die koude natte pak ik altijd Vogue Girl en dan het liefst Paradise maar heel die lijn ruikt lekker =]
Ook 8×4 Night fever is heerlijk.

vogue stinkt.

oké bedankt allemaal! ik ga morgen in kruidvat kijken ^^

ik gebruik ook eerst: odorex, en dan nog gewoone FA deoderant! ik had eerst altijd echt superveel last van zweet, vooral van plekken :crazy_face: maar is nu helemaal weg sinds odorex!

Ik vind de Dove go fesh (de gele) echt suuuuperlekker ruiken! ^^
Heb er nu een van rexona maar die vind ik nietzo fijn.

ik heb niet echt last van plekken ofzo maar ik heb soms het gevoel dat ik mezelf ruik zeg maar en dat vind ik lastig <.<

Ik heb een stukje geschreven op mijn blog over de keuze uit deodorant http://daydream-with-pass…o-i-choose-deodorant.html miss heb je er iets aan?