Goeie conditioner/producten geblondeerd haar

Hey meiden! Ik zoek goeie conditioners/maskers/anti klit producten of tips voor geblondeerd, droog haar! Telkens als ik het heb gewassen voelt het zooo droog aan en is het 1 grote knoop (zonder conditioner), met conditioner is het al iets beter maar er zitten nog altijd veel knopen in en het is alsof mijn producten niet voedend genoeg zijn! Ikk vroeg mij af of iemand nog goeie tips heeft!

Ook iemand ervaring met een L’oreal Pro fiber behandeling?

Kokosolie voor dat je het haar gaat wassen. Een uur van te voren, een avond kan ook, in je haar doen en in laten trekken. Dan met shampoo er uit wassen. Of gebruik een was conditioner dat is milder dan een shampoo. L’oreal heeft er een maar er staat er op dat ie voor krullen is, maar mensen met stijl haar kunnen ook zo’n was conditioner gebruiken. Dat maakt je haar niet droog en maken klitten sowieso minder. Yves Rocher heeft ook een haarolie die je aanbrengt voordat je je haar gaat wassen. Die is ook fijn. Hun haarverzorging is ook een aanrader want er zitten geen siliconen in en ze hebben een lijn voor zeer droog haar.
En vooral: was je haar niet te vaak. Maximaal 3 keer per week. Zo beschadig je haar niet en droog het niet zo uit.

Dankjewel voor de tips meid! De meeste dingen wist ik idd al, ik doe vaak zo een extra treatment met olijfolie/kokosolie! Die yves rocher haar olie heb ik hier ook liggen! Mijn haar met conditioner wassen of ‘low shampoo’ of zo werkt niet zo goed voor mij!En die lijn zal ik zeker eens zoeken zodra ik eens naar de stad ga! Ohja en mijn haar wassen, dat verschilt nogal bij mij! Ik probeer mijn schema zo te doen dat ik het om de dag kan wassen en altijd op de tweede dag dan dat ik bijvoorbeeld sport etc. Maar soms moet ik werken in stofferige omgevingen en dan is het wel fijn om het op te frissen!