Goeie concealer om puistjes te camoufleren...

Heeft er iemand tips voor een goeie concealer die puistjes verbergt en camoufleert??

Je moet concealer niet gebruiken tegen puistjes :slightly_smiling_face: Een concealer camoufleert rode vlekjes of donkere kringen enzo, maar geen hele puisten!

Ik heb zelf Touche eclat van YSL en die is echt suuuper fijn.

De concealer van clinique camoufleert ook puistjes hoor. Allesinds beter dat, dan meerdere lagen fond de teint er op te smeren.

Ehm… Ik heb alleen eentje van de Etos, maar ik heb eigelijk bijna nooit puistjes, dus daar gebruik ik hem niet voor. Bovendien is het heel slecht voor je huid natuurlijk.

Hoeveel kost die ?

de coverstick van Chanel!

Rond de 30 euro.

ik heb concealer van Claire
Werkt heel goed voor 2,…
weet het niet precies :wink:

Waar koop je die concealer van Claire ?

ik wil er 1 van de H&M gaan kopen, maar is die goed? heeft iemand die wel eens geprobeerd? Ik heb namelijk donkere kringen onder mijn ogen die ik wel wil verbergen :stuck_out_tongue:

Kheb er een van ‘dr. van der hoogh’ ofzoiets. Die hebk al een tijde. ¤7 euro dacht ik. Maar wel heel erg fijn.

Ik van rimmel, alhoewel is camouflagestift hetzelfde als concealer
maar die camouflagestift van rimmel heeft ook een voedend bestandsdeel wat helpt tegen puistjes en die kost ongeveer 7 euro dus dat is niet veel.

van maybelline/gemey ; NON STOP anti-cernes + correcteur…

Werkt echt super! en is te koop by de kruidvat en douglas en andere zaken met cosmetica voor 6 euro ongeveer

hoe meer zooi je erop smeert hoe erger het word, en uiteindelijk kan je het niet meer ondersmeren want dan zie je het toch wel… ik zou miss een mineral poeder erop doen en meer niet,

ik zag een nieuw ding van bouirjous (of hoe je het schrijft) in de CG! en het verbergt donkere kringen onder je ogen zelf na een korte slaap ofzo stond er :stuck_out_tongue:
nou ik denk wel dat dat werkt hoor bouirjous houd zich meestal wel aan zn praatjes:p
maar ik zal er niet al teveel op smeren
ik had de laatste tijd ook erg last van puistjes je moet het gwn laten
facewash gebruiken en naa een tijdje gaan ze vanzalf weg je ziet echt het verschil
en dan gebruik ik facewash gel van de hema gwn en dan werkt goed in de ochtend heb je een PRACHTHUID:p(als je het in de avond doet en een dikke laag bodycreme/lotion) op smeert:P

okeee very lang berichtt :stuck_out_tongue:
hoop dat je er wat aan hebt

xxxx

Ik heb er 1 van Bourjois, had een heel pakket gewonnen bij de Fancy :grinning:
Maar hij is wel goed, er zit zo’n spiegeltje aan de dop

catrische voor 3.50 of 3.00 ofzo, werkt wel goed:)

Woehoee, eerste reactie sins jaren :stuck_out_tongue:.
Maarjaa, ik wil heel graag een concealer waar je wel een tijdje mee kan doen! Want ik heb nu Catrice allround, maar die is zo op. Is die van Rimmel containing ofzow goed?
Ik gebruik m voor rode vlekjes en een paar pukkeltjes.
Kus

ja die dokter v.d. hoog is goed:D
die heb ik ook…
hij was iets van 7 euro, maar je doet er heel lang mee… ik heb hem al een jaar, en hij is nog steeds niet op…
ja ik moet ff een nieuwe kopen eigenlijkXD

Okee!
Kun je dat gewoon kopen bij de kruidvat ofzo?
X