goeie camera.

haaaaaaaaaai,

ik ben in oktober pas jarig, maar aangezien ik nooit weet wat ik moet vragen voor mn verjaardag, ben ik al begonnen met iets verzinnen hahaa :slightly_smiling_face:
mn moeder heeft zo’n pro camera, ik vind het super leuk om foto’s te maken, maar als ik de camera van mn moeder aanraak ga ik er aan haha, ik heb bedacht om geld op mn verjaardag en daarmee ga ik zo’n pro camera kopen, het liefst niet te duur, rond de 200/ 300 euro, mn broer zit op de film academie, hij zegt dat nikon goed is, maar die zijn zo abnormaal duur !
wat is een aanrader ?

xxx

in het algemeen fotografie topic kan je kijken/ het vragen.

Daarnaast is 300 euro aan de lage kant. Je kan er wel net een camera mee kopen, maar dan heb je ook het minimale.

oke. hm. maar het hoeft nog niet een heeel profesionele te zijn. ik ben nog maar een beginner ^^

Of, als je dat wil/ er vertrouwen in hebt, kan je ook kijken voor een 2ehands. Dan kom je al redelijk ver met dat bedrag. Heb destijds mijn Canon 1000D + 75-300mm lens ook voor rond die prijs weten te krijgen. Maar voor een nieuwe camera gaat dat vrij lastig worden inderdaad.

en die van jou is ook 2e hands?
is canon goed dan?

Dit mag hierin
http://forum.girlscene.nl/forum/fotografie/algemeen-vragen-fotocamera039s-fotografie-bewerking-2-234567.0.html