Goedverdienende bijbanen

Hey allemaal,

Ik vroeg me af of iemand misschien creatieve ideetjes heeft over waar ik als 17-jarige kan werken.
Ik zou graag een uurloon willen van 15-20 euro en het liefst thuiswerk aangezien ik ergens al fysiek op een werkplek moet zijn. Als iemand me een vacature kan linken zou dat ook heel fijn zijn! De meeste 17-jarigen die ik ken werken bijvoorbeeld in de supermarkt, maar dat verdient volgens mij niet erg goed…

Ik probeer een inkomen te creeeren van 2000 per maand en daarvoor moet ik een baan vinden met een goed uurloon. Voor een 17-jarige niet erg onmogelijk toch?

Alvast bedankt!!

Ik ben 22 en verdien 12,5 euro per uur bij een goed verdiende supermarkt. Ik verdien zelfs meer in het uur dan mijn tante. Ik denk dat 15-20 euro per uur best hoog gegrepen is :sweat_smile:

Nou het spijt me je te vertellen lieve meid, maar op je 17e ga je geen bijbaan vinden waar je 15-20 euro per uur verdient. Ik ben 26 en werk als verkoopmedewerker en ik kom daar nog niet eens aan. Voor dat uurloon moet je echt iets gestudeerd hebben of jaren ervaring in je vakgebied. Anders gaat een bedrijf nooit zoveel betalen aan een tiener van 17. Helaas pindakaas!

15-20 euro gaat niet lukken. Je kunt wel aardig goed verdienen bij alle corona dingen. Dus, callcentermedewerkers bijv.