Goedverdiende bijbaantjes

Hoi,
Welke organisatie staan erom bekend dat je veel verdiend per uur? Zelf weet ik dat de bediening en schoonmaak in het ziekenhuis goed verdiende bijbaantjes zijn, maar weten jullie misschien nog meer van dat soort organisaties/bedrijven?
Alvast bedankt x

Zelf heb ik gewerkt bij de Jumbo, en ook al is het werk in een supermarkt echt niet leuk, de Jumbo betaalt wel goed.

Oh dat had ik niet verwacht van de Jumbo… Hoeveel verdiende je per uur als ik vragen mag?

fabriek verdient meestal ook goed als student

Up!

Toen ik 15 was 3,07 en toen ik 16 was 3,54. En op je totale maandsalaris kwamen ook nog wat dingen bovenop, zoals vakantietoeslag en vakantierecht. Deze zijn in procenten van je maandsalaris, ik geloof iets van 9%.

Thuiszorg

http://forum.girlscene.nl/forum.php/Lifestyle/Het_grote_Bijbaantjes_topic/list_messages/83271

Oei, heerlijk. Ik ben net aangenomen bij Jumbo en moet binnenkort als de winkel opent (nieuwe vestiging!) aan de slag. :grinning:

Jumbo verdient juist niet goed! ik ben 14 en werk bij een restaurantje en verdien 4 euro per uur

meestal als je zwart werkt verdien je meer haha, maar als je toevallig in de buurt van een vliegveld woont moet je vliegtuigen gaan poetsen dat verdient echt idioot goed!
Dan moet je gewoon met een hele groep na landing de papiertjes van de grond rapen enzo

ik werk bij albert heijn ik ben 16 en kreeg 4.50 per uur vind ik wel netjes voor een bijbaan :wink:

Thuiszorg, schoonmaak en callcenter werk verdiend beter. (en oppassen natuurlijk)

Zwart werken in de tuin/landbouw betaald vaak erg goed.

schoonmaak, voor asito werken 3 uur per dag schoonmaken. 5 euro per uur vanaf 16 jaar :grinning:

Ik had ook gesoliciteerd bij een nieuwe vestiging, mocht op solicitatie maar had besloten toch nog een opleiding te gaan doen… ^^
ik verdiende bij kruidvat 4,50 ofzoiets. echt klote werk. ben btw achttien. dus eigenlijk best weinig en het is best zwaar werk!

Bakker Bart. Kreeg 5,25 per uur en ik ben 19.

Met bollen pellen kreeg ik trouwens iets van ¤7,50 toen ik 18 was.

Dat is echt super weinig :astonished: ik ben ook 19 en werk bij de nettorama (supermarkt!!!) en verdien 6,32

Als je het goed uitpluist kan je best goed verdienen in de horeca. Ik werk in een pannenkoekenhuis in de bediening, ben 17, en krijg ¤3,50 netto. Maar daar komt ook nog een ¤2 tot ¤3 fooi per uur bovenop… Dus in principe verdien ik altijd ¤5,50 netto per uur, en in de zomer kan het heel soms oplopen tot ¤7,50 per uur.
Maar je moet het ook maar net goed met je baas treffen… En het moet een algemene regeling zijn dat de fooi onder het personeel verdeeld wordt…

Ik ben 15 en verdien 3,50 per uur + fooi en er gaat geen belasting enzo vanaf want die betaalt mijn baas :slightly_smiling_face: