'goedmakertjes'

ik weet dat dit heel erg stom klinkt en is het ook misschien wel een beetje, maar het houdt wel de ‘spanning’ tussen de jongen en mij!
ik heb niet iets voor vast met hem maar we hebben wel ontzettend veel contact met elkaar. ook hebben we al meerdere keren afgesproken dus het zit wel goed tussen ons. nu heb ik nog wel suggesties/ideeen nodig… wij hebben namelijk afgesproken dat als we iets ‘lulligs/gemeens’ hebben gezegd of gedaan dat we het moeten ‘goedmaken’ met elkaar! hihi, iemand leuke ideeen?

haha toen ik dit las dacht ik meteen aan een jongen bij mij in de klas die vindt dat je het ook goed moet maken als je iets fout hebt gedaan alleen wil hij dan alleen sex
maarja je kan misschien zijn
lievelings maaltijd klaarmaken
de film die hij wel wou zien maar jij niet samen kijken
chocola kopen
taart bakken
ik weet eigenlijk niet zoveel misschien later

ik heb geen idee
heb je niet zoveel aan maarja
zie dit maar als upje!

haha nee dat is absoluut niet de kant die ik op wil gaan!!
maar thanks iig voor de ideeen, dat film kijken vind ik wel 'n hele goede!:slight_smile:
als je nog meer ideeen hebt, let me know!
& thanks voor 't upje, haha

goedmaak seks?

massages?

Haha dat was ook mijn eerste gedachte

Goedmaak seks

Goedmaak seks was ook het eerste waar ik aan dacht XD
Maar als je niet wilt dat het die kant op gaat… Geef hem een aai?
Of een maak een cupcakeje voor hem XD… Met “Sorry” erop. Hahaha ik vind het nog best grappig dit

haha nee sowieso niet goedmaak seks! vind ik niet origineel bedoelt als jullie snappen wat ik bedoel, haha!

haha dat kun je zo origineel maken als je wilt ^^ :stuck_out_tongue:

Goedmaakseks ^^

Nee maar goed, als dat geen optie is, maak iets lekkers voor hem! Of spreek een spraakberichtje in op zijn telefoon met iets leuks dat hij later kan afluisteren.

maak een afspeellijst/cd met liedjes
jij trakteert op etentje, cocktail, chocolademelk
taart/koekjes/cake/etc bakken
striptease haha maar dat wil je niet
een liefdesbrief schrijven

massage

Koop massage olie en geef een massage!