Goedmaken

Hee ik heb even jullie hulp nodig.
ik ben de laatste paar dagen best veel met een jongen aan het praten… Nou was er gisteren iets waarin ik hem teleurstelde ofzo (niet boeiend, niet erg, gewoon voor de grap) en hij vind dat ik het goed moet maken. Maar ik weet nu dus niet wat ik naar hem moet sturen.
Dus mijn vraag aan jullie, weten jullie iets wat ik nu tegen hem kan zeggen of wat ik kan den om het goed te maken??
xxx

Hij vindt dat jij het goed moet maken, terwijl er eigenlijk niks goed te maken valt?

Nou kijk het is allemaal een beetje voor de grap maar hij vind iid dat ik het goed moet maken…
Dus een idee?

Hem lekker in z’n sop gaar laten koken :’)

Ik moet zeggen aan jou reacties heb ik niks. BEDANKT!

Ik vind het onzin, maar graag gedaan! :’)

Ik vind wel dat Fay gelijk heeft.
Ik bedoel, ben je het er mee eens? dat er echt wat goed te maken valt?

oke vraag hebben jullie nooit met een jongen gesmst en toen zoiets gezegd van sorry kan niet komen en dat hij zegt maakt het maar goed ofzo? ik dacht dat het niet zo heel moeilijk was maarja:blink:

Wat dacht je van een andere datum afspreken…? :’)

^ Nou nee, als ik niet kan komen dan heeft hij toch pech gehad? Hoezo moet je het dan goedmaken. Als je nou op het laatste moment had afgezegd en het dan moet goedmaken, wat is er dan mis met ‘sorry’? Ik vind het een beetje een rare vraag. :’)

Wat een faaltopic dit

Misschien hoopt hij wel op een zoen/kus als goedmakertje ofzo, het blijft een jongen :’)

waarom lees je het dan…

Sorry maar wat is dit echt? Je wilt ons niet eens uitleggen waarover het nou precies gaat, en dan moeten wij zeggen hoe je het ‘goed moet maken’. Ehm. Oke…

Nee, dan maak je gewoon een nieuwe afspreek? wtf valt er goed te maken :")

heb ik nog nooit gehad, maar misschien hem een berichtje sturen met ‘‘hee, om het goed te maken… vanavond/morgen/van de week een drankje doen bij mij/jou?’’ ofzoiets?

Ligt het aan mijn of is de TS wat snel aangebrand?

Ze is al redelijk afgefikt volgens mij…

OT; misschien bedoeld hij het gewoon voor de grap, neem toch niet alles zo serieus. Het is een vent.

ik eh denk, weet niet hoor, dat ie er op doelt dat jij het ‘goed maakt’ met een kusje/date etc?
dat is toch gewoon het flirtspelletje wat je dan aan het spelen bent, als het niets serieus was wat je fout deed? of is ie echt gekwetst ofzo?