Goedmaken ?

Heej Iedereen

Ik heb vandaagt Ruzie gehad met de jongen op wie ik ben ( en hij waarschijnlijk ook op mij) Toen de les bijna was afgelopen waren we wat aan het lollen en zei tegen mij je hebt een dikke neus als grapje nu heb ik inderdaad een iets dikker neus maar ik word zo boos en ik kan daar egt niet tegen als mensen dat zeggen toen heb ik hem keihard geslagen en liep half huilend weg toen heb ik hem de rest van de 2 lessen genegeerd maar was wel heel verdrietig en had spijt van wat ik had gedaan toen ben ik na de les naar hem toe gegaan en gevraagd Tommy ( zo heet ie) kan ik even met je praten ( ik wou dus srry zeggen) Hij zei Nee en liep weg en bij de kluisjes vroeg ik ut nog een keer en hield hem tegen maar hij liep weg en bij de fietsen keken we elkaar verdrietig aan
Wat moet ik morgen nu tegen hem zeggen want ik wil het zooo graag goed hebben ik ben de hele tijd door aan ut huilen en ik ga niet ut weekend in terwijl ik ruzie met hem heb pleas kan iemand me helpen wat ik morgen tegen hem moet zeggen

Xxxxxxxxxxx

Wauw, hoe oud ben jij? Anyways, sms hem, bel hem, zeg dat je hem echt echt echt echt moet spreken en zeg dan sorry. of stuur hem bloemen mwahah

ik ben 13 , Ik heb zijn nummer nie en bloemen gaat wel erg ver en als ik zeg dat ik hem wil spreken loopt ie weg :anguished:?

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Komt wel goed joh.

Ik lach. Thank you for that!

Morgen rustig op 'm aflopen en je excuses aanbieden?
Of een kaartje… I dunno.
Komt wel goed joh.

ik kan er ook nooit tegen als mensen zeggen dat ik een scheve neus heb, mijn neus staat namelijk scheef en ik word er altijd chagrijnig van als mensen dat zeggen

‘… bij de fietsen keken we elkaar verdrietig aan’

:'3

Jij hebt iedere keer van die vreemde topics

Idd x’)

mail 'm, dan kan hij het rustig lezen en misschien bedenkt hij zich dan…
of stuur een privébericht op hyves waarin je het uitlegt en zegt dat je graag met hem wilt praten…

ItsFLAWLESS en VlaFlipje : Dankjullie Jullie helpen me teminste

de rest als je onzinnige reacties te melden hebt zet die dan bij onzin of zet ze Niet

Meid, niet slecht bedoeld ofzo, maar je kan dit nu toch moeilijk een probleem noemen. Jullie zijn allebei een beetje jong nog, denk ik :wink:
Hij koelt wel af.

Precies.

Haha
Komt wel goed joh.

Je hebt nog nooit van punten gehoord, zie ik. Voorderest komt alles goed met tijd. Tijd heelt alle wonden, hè.