Goedmaken na ruzie

ohDARLING
dat had ik dus ook!
en die berichten van hem kwamen niet eens aan, dus het leek alsof hij me aan het negeren was enzo.
later kreeg ik alles in één keer
echt kut

ohDARLING,
dat gebeurt inderdaad vaker! Is het nu wel weer goed dan? Ö

daarom heb ik ook zo een hekel aan msn… ik ben overgegaan op skype!

Ja alles is goed gekomen, gelukkig.
Heb wel mijn mobiel kapot gegooid, jaja wat dom ik weet het haha.

Ja msn is zwaaaaaaaaaaaaaaaaaar klote.

Ik had dat ook een keer… Ruzie over sms, over iets doms en ik maakte het echt alleen maar erger door mijn frustraties over hem in een smsje te zetten, die ik naar een vriendin wou sturen, maar ipv naar haar te sturen stuurde ik het smsje naar hem… snap je het nog haha(A) Maar hij ook boos en werd alleen maar erger doordat smsje… ik meteen opgebeld en toen werd hij al minder boos en in de avond toen hij langs kwam er ook nog over gehad enz…en uiteindelijk alles helemaal goed:D en nu heeft hij het dinsdag uitgemaakt…:’(Er was niet eens een ruzie… hij vond me niet meer leuk…:frowning_face:
sorry moest ik even kwijt:P

IxhartjexNY:
Oooo, wat erg voor je :frowning_face: Helaas kan dat gebeuren ja,
denk maar zo: gelukkig maar dat hij je niet heeft lopen voorliegen over zijn gevoelens! En dat hij eerlijk is!
Heel veel sterkte!

Heee,

Ik heb een vraag… Ik ben voor een hele lange tijd bevriend geweest met een jongen. Hij was mijn beste friend. Maar sinds een paar maanden praten we niet meer met elkaar en zijn we ook geen vrienden meer. Er is niks gebeurt, maar hij wil VOLGENS MIJ gewoon geen vrienden meer zijn. Ik mis heb heel erg en ik wil hem terug. Dat zou eenvoudig zijn als hij niks verkeerds had gedaan. Maar dat heeft hij dus wel gedaan. Hij was steeds nogal stupid aan het doen tegen mij. Ik weet niet wat ik nu moet doen. Is het wel vestandig om weer vrienden te worden? after all… hij heeft stom tegen mij gedaan. Zonder enige aanleiding.

What, ohh what should I do?

xx

Gelukkig dat t weer goed is… :grinning:
Ik zie t topic net pas dus kon niet reageren haha:p

@hierboven: Dat ligt eraan hoe hij heeft gedaan …
Je kunt hem smssen/bellen/msnnen of natuurlijk IRL aanspreken … en dan laten weten dat je het niet leuk vond hoe hij deed… k zou t wel n beetje ‘aardig’ zeggen en niet gaan flippen ofzo… daar schiet je toch niks mee op…
succes in ieder gevall!