Goedmaken na ruzie

Hee meiden,
ik heb net - heel zielig, over de sms een soort van ruzie gehad met m’n vriend, over hele onzinnige dingen (het te laat terug smsen / reageren op msn van hem, en ik kon hem de afgelopen weken niet zien: toetsweek enzo, en als ik vroeg of ik 'm nog zag, dan zei hij dat hij niet kon/mocht enzo, en dat al voor ongeveer 2 weken, vrij kut)
Maargoed, daar hebben we dus zwaar pissed over heen en weer gesmst, vooral ik was heel erg boos, ik had het echt even helemaal gehad,
maar o mijn god, wat dóm dat ik zo doe, het is zo’n lieve jongen namelijk, en ik hou zó veel van hem.
Ik heb 'm dan ook gesmst dat hij maar moest gaan slapen, omdat hij anders zijn proefwerk Latijn morgen zal verneuken door mij.

En nu zou ik hem dus morgen niet zien (het is proefwerkweek, en ik heb morgen geen toetsen, hij wel, Latijn dus) maar ik ga na zijn proefwerk wel naar hem toe, ik wil echt mijn excuses aanbieden voor mij nstomme gedrag,
maar moet ik iets meenemen?
Wat vinden jullie?

Dankje voor het lezen van het lulverhaal,
voor mensen die het niet willen lezen:

Ik heb ruzie met m’n vriend gehad, wil morgen mijn excuses aanbieden, moet ik iets meenemen?

Ik zou zeggen: reageer! :’)

Up,

willen jullie álsjeblieft reageren (a) Ik weet dat het laat is hoor, maar ik ga dan namelijk morgen al naar hem toe :wink:

Ik zou niks meenemen maar wel gewoon echt je excuses aanbieden en laten merken dat je het echt meent. Dus niet zo van ‘‘nou sorry dat ik zo deed MAAR jij…’’ of iets in die trant, gewoon echt gemeend sorry zeggen. Daarna kan je gewoon lief tegen hem doen en ik denk niet dat hij echt heel boos zal zijn hoor:) Dit soort ruzies gebeuren zo vaak! Veel geluk! x

Nouja iets meenemen kan nooit kwaad toch. :cold_sweat:
Wie weet helpt het een klein beetje. :slightly_smiling_face:

Ja het kan idd geen kwaad, maar ik denk echt niet dat het nodig is hoor :slightly_smiling_face:

Nee, ik was ook niet van plan op opnieuw verwijten te gaan maken!
Hm, het is wel vervelend, want het is zo’n lieve jongen, en dan ga ik zo kut doen, en dan heb ik later zo’n spijt, dan kan ik me echt zo hard voor m’n hoofd slaan :pensive:

Dankje voor je reactie in ieder geval!

Haha, ja maar áls ik iets meeneem, wat moet ik dan halen?
Ik dacht zelf aan iets heel kleins, eten wat hij lekker vindt ofzoiets,
niet zozeer een lame knuffeltje, maar eerder van, lief, ik heb écht spijt,
en laten we het nou maar vergeten en ik moet niet meer zo vaag doen ofzo en dan aankomen met een ubergeweldige snoepzak xD

Maar kijk, dan aan de andere kant vind ik het ook weer zo vaag om voor zoiets iets te kopen :’) Het lijkt me zo, niet toepasselijk

help is needed ^^

Ik ga nu in ieder geval slapen,
morgenochtend lees ik dit topic ook nog wel eventjes door,
maar ik denk dat ik niks meeneem, dat vind ik best slijmerig overkomen (aa)

• beschouw dit maar als een laatste up,
    ik hoop dat dit topic morgen nog actief staat xD

nou, hierbij dan maar even snel een reactie (:

Ik zou ook niks voor hem meenemen…
Het kan idd geen kwaad, maar het is ook niet nodig, zoals hierboven al werd gezegt ergens…
Straks gaat hij denken dat je hem wil omkopen ofzo dat het weer goed komt.
Ik zou gewoon oprecht je excuses aanbieden, en je het echt meent, kan hij dat ook wel zien :slightly_smiling_face:

Succes ermee!
x.

nou ik zou niks meenemen en anders iets van een lekker zoet broodje van de bakkerij.
zo’n zeeuwse bol bijvoorbeeld. maar voor de rest niks geen bloemen ofzo.

Hee lieve meiden die hierop hebben gereageerd,
ik ga over een kwartiertje naar hem toe, halfuurtje fietsen naar m’n school,
en dan om 10 over is z’n toets afgelopen,
ik neem niks mee, dat vind ik inderdaad best overkomen als iets omkoperigs.
Damn, ik hoop echt heel hard dat hij niet kwaad meer is, vooral omdat het nergens over ging,
ik heb gisteren echt tot vier uur in m’n bed wakker gelegen, ik wil deze jongen gewoon écht niet kwijt!

Maar, bedankt voor het meedenken meiden!

Laat je nog weten hoe het gegaan is ? :slightly_smiling_face:

Zal ik doen :wink:

succes!!

Nou, hier hoe het ging, haha.

Het ging allemaal prima, ik ging naar school, wachten tot hij klaar was met z’n toets,

• wat nogal lang duurde omdat hij faalangst heeft :’)
    En toen hebben we het gewoon uitgepraat,
    hij zei dat ik me niet zo druk moest maken en alles (aa)
    Dus dat zit echt helemaal goed! Hij was ook helemaal niet boos ofzo, dat is ook zo eng aan mijn vriend; hij kan niet boos worden op mij Ö
    Dush,
    alles hélemaal oké :grinning:

Gelukkig maar!

Om die reden had ik laatst ook ruzie, over msn.
maar msn zat te kutten, ik logde opnieuw in na een paar uur
toen kreeg ik allemaal berichten di niet waren aangekomen bij mij
als ik die eerder had gehad was er nooit een ruzie geweest.

gelukkig maar voor je (:

en ohDARLING, dat is echt zwaar kut…

Ik had laatst ook zo’n ‘ruzie’ met mijn vriend over de sms. En toen dacht ik dus dat hij zwaar pissed was op mij, en dat was gelukkig niet zo =D, dat had ik gister aan 'm gevraagd.
Maar mooi dat het weer goed is!!