goedmaken met vriendin

ik heb ruzie met een vriendin, ze heeft de hele klas nu tegen me. mijn moeder belde erheen dat we dit moesten uitpraten.normaal als we ruzie hadden belde haar moeder maar dit keer de mijne. nu zou haar ouders 7 uur terug bellen. hebben ze nog steeds niet gedaan. ik ben nu bang dat als ik morgen op school kom iedereen me uitlacht omdat ik het goed wilde hebben. mn moeder zegt sla haar dan morgenochtend maar,ik wil dit aan de ene kant wel want ik laat gauw met me sollen maar wat is nu het best? iemand een klap verkopen lijkt me best lastig als iedereen steeds om haar heen staat

‘sla haar dan morgenochtend maar’
Ze bellen vast nog terug. Het heeft geen zin te bedenken wat je allemaal gaat doen morgen omdat je niet met je laat sollen, omdat je je misschien morgen wel weer anders voelt en er anders tegenaan kijkt! Wacht nog even, desnoods bel je haar zelf op. Het is vast geen onwil!

luister meis, het is echt heel erg lullig dat ze iedereen tegen je opzet, het betekend eigenlijk gewoon dat ze het in d’r eentje niet aankan. Het is niet ‘zielig’ dat je het wilde goedmaken, het is juist supergoed! jij bent tenminste een echte vriendin! laat je niet gek maken door die mensen uit je klas, en anders ga je naar je leraar/lerares. dat werkt ook wel vaak (: je moet een beetje negeren wat ze allemaal zegt & doet, het is gewoon een triest kind, die niks anders weet te doen, dan jou zo kleineren. & vechten lost niks op, word waarschijnlijk alleen maar erger. kijk gewoon wat er gebeurd, desnoods bel je haar nog een x op en maak je het goed! dan ben je er vanaf.
succes meiiss,

xoxoxo.

als je het goed wil maken zou ik vooral NIET slaan.
Je kan het dan beter even laten rusten en later nog eens proberen, maar niet slaan. dat werkt echt averechts en je hebt nog kans ook dat je straf krijgt.
Als je je niet wil laten sollen zou ik boven haar staan en maar denken dat jij tenminste niet zo dom doet. Waarom bel je haar trouwens zelf niet en doet je moeder dat? Zelf bellen heeft denk ik meer effect. of een mailtje sturen of wat dan ook…