Goedmaken met je ex

Nou ik wil het eigenlijks goedmaken met mijn ex, omdat het deels mijn fout is.
Hoe moet ik het goedmaken? Als ik MSN probeer te praten tegen hem neemt hij mij niet serieus, zal ik langs zijn huis fietsen want hij woont best wel dichtbij mij.

Ik heb gewoon veel spijt van maar dat beseft hij niet :frowning_face:.

Verschilt per situatie denk ik.
Ik zou er niet aan moeten denken om het goed te moeten maken met mijn ex! Maar het was eigenlijk ook niet mijn schuld.

K weet niet, probeer eens langs te gaan ofzo. Lijkt me wel een goed idee.

Ja ik wil het wel alleen het probleem is dat hij beetje te snel aangebrand is…

ik zou gewoon naar 'm toegaan ja.
&als hij snel aangebrand is, zou ik gewoon rustig blijven. zet voor jezelf alle punten even op een rijtje. als het ook deels jouw schuld is, moet je dat er ook bijzeggen, dat scheelt al heel veel. gewoon bijvoorbeeld; ik vond het niet leuk dat jij dit en dat deed en blabla. MAAR ik weet dat ik zelf ook fout ben geweest door dat en dat.

maar dan wat uitgebreider x]
als ik jou was zou ik jouw fouten als laatst zeggen zegmaar, dan is hij wat meer vergeten dat je hem ook al fout vond. als je het andersom zegt komt het heel anders over. misschien niet eerlijk dat hij het dan misschien een beetje laat dat hij zelf ook fout is geweest, maar als hij zo snel aangebrand is…

Maar als ze haar fouten als laatste zegt, en eerst vertelt wat ze niet leuk vond wat hij deed, slaat hij mss de deur al in haar gezicht dicht of laat haar niet uit praten ofzo…
Maar je moet er wel inderdaad bij zeggen dat het ook jouw schuld is. Anders moet je misschien gewoon beginnen met te zeggen dat je wilt praten omdat jullie allebei fouten hebben gemaakt, en je spijt hebt van jouw fouten, ofzoiets.
Succes ermee :wink:

Bel hem op en vraag of jullie even kunnen praten. Dan fiets je langs [of ie nou ja of nee zei] en zorg je ervoor dat jullie even bij kunnen praten. Beschuldig hem niet maar zeg het gewoon rustig. Dat je weer vrienden wil worden [wil je dat wel?] en het goed wil maken, omdat het niet alleen zijn schuld is. En dan vertel je jouw fouten en ook de zijne.

ja maar ik bedoel ook niet dat ze meteen met de deur in huis komt vallen; jaaa en je deed dit niet goed, en dat niet. en je moet dat niet meer doen en blabla ;p

maar eerst indd zeggen dat je even wil praten

het is niet voor niets je ex, met rust laten dus.

Langs de ene kant, heb je misschien een schuldgevoel en wil je het terug goedmaken, maar denk ook vanuit zijn standpunt; waarom is het uit? Was ik vaker zô? (ik weet niet wat je hebt gedaan… maar denk er goed over na, of vraag het hem)
En langs de andere kant, zou je hem moeten vergeten, het is niet voor niets uit, go on.