Ik ben al een paar weken aan het smsen met een jongen die ik heb leren kennen tijdens uitgaan. Vorige week hadden we weer afgesproken om even te kletsen. Maar toen ik erheen wilde gaan durfde ik opeens niet meer, het voelde gewoon niet goed. Ik smste hem toen, dat hij wel naar huis kon gaan. Hij was daarna natuurlijk boos op me. We hebben een paar dagen geen contact gehad, en toen smste ik dat het me speet enz. Hij accepteerde het, maar verwachtte van mij een ‘‘goedmaakactie’’. Dacht dat hij dat als grapje bedoelde, maar hij bleek dus bloedserieus te zijn. Hij blijft er maar over doorgaan, en smst me niet meer totdat ik de actie heb bedacht. Ik vind hem wel erg leuk, dus wil het graag goedmaken, maar weet niet hoe! Weten jullie iets leuks, en vinden jullie dat dit normaal is, hoe hij doet enz.?
Ik vind dit een beetje raar, maar ok.
Iig niks doen wat je niet wilt, klinkt een beetje alsof hij verwacht dat je als goedmaken voor hem uit de kleren gaat Of zeg ik nu iets heel doms?
Je kan gewoon spontaan langsgaan, iets leuks bedenken om te doen (naar de film gaan ofzo, weet ik veel), of een cadeautje kopen?
Ik weet niet. Ik vind het maar raar. Ik zou je gevoel vertrouwen, maar dat ben ik.
Succes iig
Nou hij is niet echt het type (tenminste dat denk ik) dat verwacht dat ik meteen met hem het bed induik, maar ik snap dat het wel zo kan klinken, of kan overkomen. Maar dankjewel voor je mening:blush:
Weetje, toen ik ruzie had met mijn vriendje [we hebben een half jaar] en me heb gedragen als een gigantische bitch was een sorry genoeg, omdat het me echt speet.
Ik heb hem daarna een kaartje gegeven waarop stond dat het me speet, dat hij leuk was zoals ie was en zich niks aan moet trekken van dingen die ik gezegt heb. Daar was ie zo door verrast, hij heeft het er nu nog over [is al een tijdje terug] en het was meer dan genoeg.
Denk je niet dat jouw jongen het ook een beetje zou moeten hebben?
@ ensoleille
zo komt het idd over, succes!
@ xBlubjex
Oke, dat is wel inderdaad een leuk en lief ideetje. Ik voelde me er achteraf ook wel heel erg schuldig over, omdat hij helemaal daarheen was gekomen voor mij enz. en dan ben ik zo’n bitch die niet komt opdagen… Misschien denk ik inderdaad wel te negatief over hem, en kan ik zoiets als jij had proberen! Dankjewel voor je reactie iig!
ik denk dat ie gewoon wil dat je 'm mee naar de film neemt ofzo :]
Mijn verhaal lijkt hier best wel op, ik heb ruzie met de jongen die ik leuk vind omdat ik me echt als een bitch heb gedragen. Ik heb al sorry gesmst, maar hij heeft daar niet op gereageerd. Wat moet ik doen?
En ik vind het een beetje apart klinken, een goedmaakactie…
Spreek met hem af op een leuk grasveldje en zorg voor lekkere drankjes? Ik weet niet hoe oud je bent, maar dit weer vraagt natuurlijk om een cocktail! Of wat lekkers te eten ofzo…
haha, ja misschien was ‘‘goedmaakactie’’ niet helemaal het goede woord nee…
Ik zou hem nog een keer smsen, en uitleggen waarom je je als een ‘‘bitch’’ hebt gedragen, daar moet vast wel een rede voor zijn geweest, lijkt mij tenminste… Ik had in m’n tweede smsje iets gezet van; jaa je hebt nog niet gereageerd, dus dat betekent dat je nog boos bent. En dat mag ook, want ik heb me als een bitch gedragen:P
dat kon hij bij mij wel waarderen, alleen die ‘‘goedmaakactie’’ nog…
Een duidelijk uitleg van jouw kant zou in principe genoeg moeten zijn…
Stuur een lief kaartje met daarin een uitleg en een sorry.
Vraag hem anders wat hij onder een ‘goedmaakactie’ verstaat?
meenemen naar de bios ofzo?
bak een taart!