Goedkopere eastpaks?

@PinkLady4130: bedankt! maar ik zie daar jammer genoeg geen zwarte…

Ik had er even rondgekeken, en ik liep vrijwel meteen tegen een zwarte op:

http://www.oneposter.com/products/Eastpak-Padded-Pak-R-Black_8196.html

Dankje! :slightly_smiling_face: alleen jammer dat het ‘’ out of stock’’ is.
Betekent dat dat het nog wel weer in de webshop komt?
En het formaat is toch wel gewoon een normaal formaat of niet?

-

Okee toch bedankt!
Maar ik had voor dat je had gereageerd ff mijn oude eastpak opgemeten en die is toch wel groter. En dat is een normaal formaat. Op eastpak.com had ik ook gekeken! Maar die jij dus hebt in het roze past wel alles makkelijk in?

-

Dankje! :slightly_smiling_face:

ik weet niet of ergens een emco zit? ik was daar ooit binnen gelopen toen ik een nieuwe nodig had en toen was ook alles 50 euro. Toen zei ik dat ik dat te duur vond en toen ging die jongen voor mij kijken en ging hij al die rugzakken scannen en toen mocht ik er opeens 1 hebben voor 25 euro =p dus misschien dat je dat kan proberen, haha?

Dankje! Ik ken die winkel alleen niet ;p
Maar ik zal zoeken!

30 jaar ja, maar je hebt geen garantie op de ritsen (lees: dingen die makkelijk kapot gaan) en ze vergoeden geen schaden veroorzaakt door gebruik. Maar als je hem ongebruikt in de kast laat liggen en hij is toch stuk over 29 jaar, dan krijg je wel een nieuwe, jippie :smurf:

Kan je er geen voor Sinterklaas of Kerstmis vragen? Ik had er vorig jaar een voor kerstmis gekregen en het is het geld zeker waard. Heb de afgelopen jaren veel tassen versleten, maar Eastpak is gewoon erg goed.