Goedkopere eastpaks?

Hee,
Ik wil heel graag een zwarte eastpak, maar meestal zijn ze zo duur (lees; 45, 50 euro).
En daarom mag ik het niet. Zelf heb ik niet genoeg geld op het moment.
Mijn moeder zei dat als ik het goedkoper kan vinden, dat ze dan wel de helft meebetaald.
Dus weten jullie een site of winkel in Bergen op Zoom waar ze het goedkoper hebben?
Alvast bedankt!
xoxo

Ik weet niet, misschien in de sale ergens?

Meestal zijn die simpele eastpaks (dus zonder speciale opdruk) wel goedkoper te vinden, in de Makro, Decathlon of zo (ik spreek wel voor België…).
Misschien kan je ook eens op het internet kijken, op ebay, marktplaats,…?

@Aambei: ik heb al bij de sale gekeken, maar eastpaks zijn niet in de sale ;/
@x3Liesje: Ja, ik zal daar nog wel even kijken!

Ebay!
En anders maar gewoon voor 45 euro kopen, dat valt toch nog wel mee?
En sowieso is het een goede investering. Ik heb mijn tas sinds de 1e, ga nu naar de 6e en hij doet het nog prima. Kan je beter 1 keer een goede kopen dan steeds elk jaar maar weer een flutding.

Ik heb een roze eastpak… die ik wil verkopen.
maargoed. als jij een zwarte wilt (AA)

Of kijk op Marktplaats, staan weinig zwarte op maar wel andere kleuren.

Bedankt! Ik kan geen zwarte op ebay en marktplaats vinden. Dus dan zal ik wel ff moeten sparen.

Misschien op Bataviastad, als ze die daar verkopen? Of een topic plaatsen bij verkoop?

dit moet ik even kwijt: Ik heb er ook 1 gekocht (niet zwart) voor 50 euro, en er zit 30 JAAR! garantie op! ö
30 JAAR, hoe verzinnen ze het ö

wowie ;p

Marktplaats? 2e hands dus

Trouwens, aan het einde van de vakantie houd Perry Spot meestal een opruiming. Vorig jaar kostte alle eastpacks 25 euro! :wink:

30 jaar garantie is normaal hoor :’)
Bij sommige schooltassen zit levenslange garantie op.

same here.

De mijne was vorig jaar bij de v&d afgeprijsd. Dus misschien zijn er daar nu wel weer enkele afgeprijsd.

onder welk kopje moet je die tassen zoeken op marktplaats??

hm haha, ze zijn overal wel rond de 40 euro.
heb je al gekeken bij die schoolafdeling bij v&d?
daar kan het wel eens zijn dat ze hem met korting verkopen.

Bedankt, ik zal ff kijken bij de v&d!
xoxo

www.oneposter.com