goedkopen bikini voor groote maten

Hoi,

ik ben opzoek naar een bikini die niet door mijn nek loopt, dus ik zoek eigenlijk een bikini net als een BH, ik weet niet hoe je dat noemt. Maar hij mag niet meer dan 20 a 25 euro kosten. Ook wil ik hem niet op internet bestellen omdat ik dan altijd net niet de goede maat heb. Bij h&m heb ik al gekeken en daar hadden ze niks. Ow en ik moet het broekje en topje apart kunnen kopen, anders past ik het broekje niet.

(als hier al een topic over staat verwijder deze dan maar, maar ik kon er geen vinden)

Goedkope bikini voor grote maten bedoel je? :wink: Je moet eens kijken bij livera denk ik?

misschien kan je slagen bij de c&a?

haha H&M MINIIIII maten niet normaal xD
kkan er ook nooit ondergoed/bikini’s vinden

gewoon C&A byenkorf die dingen.

Ik ben daar ook opzoek naar!(:
Zoooo veel moeite altijd leuke bikini’s voor grote maten zijn echt bijna nergens te vinden:s

xxx

Ow, en ik ga volgende week naar engeland met school, en we krijgen 1 middag om te winkelen in oxford street, is daar misschien een leuke winkel (en niet te duur, topshop is geweldig, maar te duur voor mij :frowning_face:, en bij primarkt zitten het topje en broekje toch altijd bij elkaar? )

Bij de hunkemoller heb je leuke bikini’s, daar heb ik die van mij ook weg (-:

HEMA daar heb ik er 1 gekocht en zelf heb ik ook een ‘grote maat’. Ik heb hem gwn maar op de gok gekocht, maar hij past prima:P. Emmm hij kostte 27 geloof k.

Wat is duur?

Zo ie zo als je een grote bikini nodig hebt is een beetje ondersteuning wel fijn. En ja die dingen zijn nou eenmaal KNEITER duur…

dat kan zijn, maar sommige mensen hebben daar het geld gewoon niet voor,

Ik heb die van mij bij de hunkemöller weg. Ze zijn indd wat duurder, maar ik wou genoeg ondersteuning. Je kan ook alleen het bovenstuk er weg kopen, dat vind ik dan wel weer makkelijk

action?

@hiphiptessa

ik weet niet wat de TS met ‘grote maat’ bedoeld maar bij de hema gaan ze maar tot 80D dacht ik?

ik heb zelf 75E nodig en een broekje in 38, dat vind je dus niet bij de hema :frowning_face:

Bij de livera heb ik mijn bikini’s gekocht… Ze waren wel prijzig, maar ze zullen ook vast nog goedkopere hebben!

ohja OT

ik ben zelf dus ook op zoek, maar winkels als hunkemöller zijn toch de beste keuze, niet goedkoop idd maar je kan het misschien combineren met een simpel broekje van een goedkoper merk, (bijvoorbeeld een leuke bloementop met veel roze erin en daar dan gewoon een roze broekje bij zoeken van de hema oid)

bonprix!!

is wel via internet, maar dat zijn echt hele fijne bikini’s.
je kan zelfs een filmpje zien hoe de vrouwen in de bikini’s lopen,
zodat je zeker weet dat ze mooi zullen vallen (foto’s zijn meestal bewerkt)

Ik koop zelf vaak 't topje bij de hunkemoller en dan zoek er zelf ergens goedkoop een broekje bij (bijv. bruine top met een printje op de rand en dan een gewoon helemaal bruin broekje).

@Chou Heel erg offtopic, maar ik wil heel graag weten wat de tekst is die onder kelso staat op je forumfoto xD

filmpjes kun je niet bewerken namelijk? duh.

Dat snap ik maar dan zou het wel fijn zijn als je zegt wat je max… budget is voor een bikini, zodat we misschien iets zouden kunnen vinden/zoeken voor jou of iets kunnen bedenken.